Nakon proglašenja hrvatske samostalnosti eksplodirala je potražnja za božićnim drvcima da bi se nakon 20-ak godina više nego prepolovila, tvrdi Đuro Jendrijev, šef Zajednice udruga proizvođača božićnih drvaca Hrvatske.
"Zadnjih godina proda se oko 250.000 komada drvaca, a početkom devedesetih tržište se naprosto nije moglo nahraniti. Potražnja je bila veća od pola milijuna komada, a domaće proizvodnje gotovo i nije bilo. Možda bi se na temelju tih podataka moglo zaključiti da je u Hrvata pomalo splasnuo domoljubno-vjerski zanos koji je zavladao nakon osamostaljenja", veli Jendrijev. U dvadesetak godina situacija se potpuno preokrenula – došlo je do hiperprodukcije domaćih drvaca, što je uz konstantan uvoz prenapučilo tržište, a i cijene su pale te su se one u maloprodaji i veleprodaji gotovo izjednačile.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu