Overseas ulazi u Tiskovu tržišnu nišu dostave paketa na kioscima

Autor: Tomislav Pili , 08. travanj 2015. u 10:30
Boris Brković, predsjednik Uprave Overseas Expressa, i Carsten Wallmann, direktor Austrijske pošte za JI Europu/P. Glebov/PIXSELL

Računaju na web trgovine te privatne osobe koje trguju putem interneta. Ponudit će besplatnu zaštitu od prijevare.

Overseas Express 20. obljetnicu poslovanja proslavit će ulaskom u paketnu distribuciju na kioscima, tržišnu nišu koju je dosad dominantno držao Tisak putem svoje mreže kioska.

Od sljedećeg mjeseca na većini od 300 kioska iNovina korisnici će moći predati paket, koji će Overseas isporučiti za najviše dva radna dana na drugi kiosk ili adresu primatelja. Pošiljatelji mogu poslati do pet kutija s jedinstvenom cijenom bez obzira na masu pošiljke. Pripreme za širenje dostavne mreže trajale su godinu dana, otkriva za Poslovni dnevnik predsjednik Uprave Overseasa Boris Brković. "Cilj nam je bio ponuditi poslovnim korisnicima fleksibilnu uslugu te pridobiti privatne korisnike. Specifičnost je naše usluge i to što će naručitelj paketa moći platiti i pouzećem", kaže Brković.

SMS-om do termina  
Usluga je namijenjena ponajprije web trgovinama koje svojim kupcima žele pružiti jeftiniju i fleksibilniju uslugu dostave paketa te privatnim osobama koje trguju putem interneta. Kako se u internetskoj trgovini zna dogoditi da naručitelj, primjerice, mobitela, dobije na kućnu adresu paket s komadom drveta, Overseasova usluga uključuje i besplatnu zaštitu od prijevare. "Naša će usluga imati i sustav zaštite kako se ne bi dogodilo da naručitelj ne dobije proizvod koji je naručio. U slučaju spornih transakcija prodavatelj će se morati propisno identificirati. Ako se to ne dogodi, kupcu vraćamo novac. Sve u svemu, očekujem da će nam nova usluga donijeti rast u privatnom segmentu", uvjeren je Brković.

 

Brković

Našu će uslugu naručitelj paketa moći platiti i pouzećem

Osim dostave na kioske,  polovicom godine tvrtka će privatnim korisnicima ponuditi unaprijeđenu uslugu dostave, koja će se naslanjati na mrežu kioska. "Putem SMS-a korisnici će dobiti poruku u koje vrijeme mogu očekivati dostavu, a ako im termin ne odgovara, bit će im ponuđena opcija dostave na drugu adresu. Usto, moći će izabrati da im se paket preusmjeri i dostavi na najbliži kiosk", najavio je Brković. Rastom u tom segmentu tvrtka bi trebala zadržati pozitivan trend u poslovanju. Prihod je lani povećan za 10 posto, na 99,4 milijuna kuna, a bruto dobit (EBIT) zaustavila se na 5,5 milijuna kuna, 42 posto više nego godinu ranije. Posebno je uočljiv skok međunarodnog prometa od 91 posto. Što se tiče ove godine, Brković je optimističan, ali i oprezan. "Godina je počela izvrsno. Iako je još rano davati ozbiljnije prognoze, očekujem dobru i stabilnu godinu", kaže Brković.

Cjenovni rat 
Overseas je u vlasništvu Austrijske pošte, koja je snažno prisutna u regiji. Carsten Wallmann, direktor za srednju i istočnu Europu u Austrijskoj pošti, kaže kako u regiji vidi izazove za poslovanje, ali i prilike. "Veliki pokretač je rast e-trgovine, ali je na ovim tržištima i vrlo jaka konkurencija. Već se dugo vodi cjenovni rat među pružateljima usluga paketne distribucije, a regulacija nije uvijek striktna. Ipak, zadovoljni smo rezultatima i primjećujemo snažan rast tržišta", istaknuo je Wallmann.  

Mijenjaju vizualni identitet

Stotine dostavljača u novome ruhu 

Za 20. obljetnicu rada Overseas Express mijenja i svoj vizualni identitet, koji obilježava stilizirani narančasti poštanski rog. Novi logotip tijekom ove i sljedeće godine počet će se primjenjivati na sve tvrtke kćeri Austrijske pošte u Slovačkoj, Mađarskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. "Obojat ćemo stotine vozila, stotine dostavljača dobit će nove uniforme", kaže Carsten Wallmann, direktor za srednju i istočnu Europu.

Komentirajte prvi

New Report

Close