Ove franšize zainteresirane su za ulazak na hrvatsko tržište

Autor: Ksenija Puškarić , 05. travanj 2013. u 12:26
Legenadarni američki lanac kafića i restorana Hard Rock Cafe i lanac brze prehrane Dairy Queen zainteresirani su za ulazak na hrvatsko tržište (Foto: Epa)

Nakon relativno uspješnog ulaska američke franšize KFC Corporation na zagrebačko tržište, koji također ima intenciju širiti se po Hrvatskoj, i ovi poznati američki brendovi traže partnere za franšize po našoj zemlji.

Legenadarni američki lanac kafića i restorana Hard Rock Cafe i lanac brze prehrane Dairy Queen zainteresirani su za ulazak na hrvatsko tržište, priopćeno je iz Centra za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva. Nakon relativno uspješnog ulaska američke franšize KFC Corporation na zagrebačko tržište, koji također ima intenciju širiti se po Hrvatskoj, i ovi poznati američki brendovi traže partnere za franšize po našoj zemlji.

No, premda i drugi američke franšize pokazuju interes za Hrvatsku, takva vrst poslovanja kod nas je još uvijek relativno nepoznata, upozoreno je danas na radionici "Promocija franšiznog poslovanja u Hrvatskoj" koji je organizirao Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva.

Na radionici, koja se održava uz podršku Civil Society Small Grants Programa Veleposlanstva SAD-a, istaknuto je kako se i Hrvatsku žele širiti i druge franšize, poput EmbroideMe, lanca trgovina za printanje i vezenje po narudžbama, Plan Ahead Events kompanija za planiranje i marketing te SuperGreen Solutions tvrtka koja pruža usluge i savjetovanje o obnovljivim izvorima energije. Hrvatske partnere traže i Transworld Business Advisors franšiza koja pruža usluge savjetovanja poduzetnicima, Izon Global Media tvrtka za oglašavanje i marketing, Sing-a-rama franšiza za izradu znakovlja i bannera, Office 1 Superstores franšiza za prodaju uredskih potrepština, Precision Tune Auto Care američka brend centara za popravak automobila i nabavku autodijelova, te fast food lanac Cheeburger Cheeburger.

"Jedna od najvećih prepreka za razvoj franšiznog poslovanja u Hrvatskoj je slaba razina informiranosti o prednostima primjene franšiznog poslovanja među potencijalnim davateljima i primateljima franšize i to želimo ovim radionicama promjeniti", kazala je Mirela Alpeza iz Cepora.

Komentirajte prvi

New Report

Close