Otvara se hotel Pharos na Hvaru, hrvatski pionir svjetskog lifestyle koncepta

Autor: Marija Crnjak , 15. lipanj 2016. u 11:17
Foto: Press

Zbog nove generacije gostiju koji inzistiraju na ležernijem pristupu i fleksibilnijoj usluzi, vodeće svjetske hotelske kuće poput Hiltona, Marriotta i Hyatta pokrenule su vlastitu varijantu trendi smještaja.

Nove generacije gostiju koje traže ležerniji pristup i fleksibilniju uslugu, ali i jačanje online platformi u ekonomiji dijeljenja, od Airbnba nadalje, ‘natjerale’ su vodeće svjetske hotelske kuće da u zadnjih par godina pokrenu vlastitu varijantu trendi smještaja, takozvane lifestyle hotele. Pokušaj je to da se zadrže gosti koji sve više cijene kul kvartove i “muvanje” s lokalcima od službenih zvjezdica i kvadrature sobe.

Dok su skeptici duboko uvjereni da je koncept tradicionalnog hotelskog smještaja nepobjediv, drugi kažu da je to tek početak transformacije industrije putovanja, što potkrepljuju brojnim primjerima, uljučujući i partnerstva hotelijera s privatnim iznajmljivačima ili suradnju s Uberom i ostalim manje formalnim pružateljima usluga. Lifestyle hoteli kombinacija su modernog dizajna butique hotela, ležernosti u pružanju usluga i povoljnije cijene s jedne strane, te sustava pogodnosti i lojalnosti s druge strane, što veliki hotelijeri posebno ističu kao prednost pred konkurencijom. “Ne tražimo izlike, jer ne stvaramo pravila. Uđite i pretvorite naš bar u svoj plesni podij.

Zavalite se s Cosmopolitanom poput kozmoplita koji i jeste. No samo da znate, moglo bi se dogoditi da ne poželite otići. Nikada.” Tako svojim gostima poručuju iz Moxyja, najnovijeg Marriottova lifestyle hotelskog brenda, kojeg je kompanija pokrenula prije dvije godine u Milanu. Moxy ovog proljeća osvaja tržište SAD-a, nakon Tempe u Arizoni i New Orleansa u sljedećoj godini u planu su Moxy hoteli u New Yorku, San Franciscu, Seattlu, Chicagu i Nashvillu. Slijede Muenchen, Frankfurt, Berlin, Oslo, Aberdeen i London. Uglavnom, plan je u idućih deset godina otvoriti oko 150 Moxy hotela u cijelom svijetu, planiraju u Marriottu. Filozofija Moxya je ponuditi nov način putovanja u kojem dostupnost ne mora značiti da ćete se odreći stila i udobnosti. “Kad kažemo manje je više, mislimo na više”, poručuju, a pritom je cijena samo ugodno iznenađenje.

Gosti bi Moxy trebali vidjeti kao punog energije, taj je brend otvoren za novosti i mlad u duši, zainteresiran za nove ljude i ekipu, i to prati njegov dizajn te opremljenost. Posebna važnost stoga je dana “dnevnom boravku”, u kojem su knjižnice, igraonice, bar. Sobe su fleksibilne i moderne, s otvorenim policama, industrijskog dizajna, opremljene brojnom tehnikom, od superbrzog interneta, ulaska bez ključa, senzorima za svjetla koji reagiraju na pokret… Usto, ležernim milenijalcima Moxy je izašao ususret samoposlužnom ponudom hrane i pića koja radi 24/7. Hiltonov Canopy, lansiran 2014. ide na različitost, nema dva Canopyjeva hotela koji će biti slični, kažu toj hotelskoj kući.

Usto im je važno kul susjedstvo, sve što je lokalno, od dizajna i hrane do umjetnosti. “Canopyjeva strategija rasta usmjerena je na partnere koji također žele njegovati pristup pozitivnog iskustva, te na živopisne urbane četvrti. Dobrodošle su novogradnje te obnovljene povijesne građevine, što više karaktera i kreativnosti to bolje”, kažu u Hiltonu, čiji program odanosti trenutno ima 40 milijuna članova koji su ostvarili više od polovice noćenja u Hiltonovim hotelima. Tek nešto kasnije od svojih rivala, Hyatt je svoj brend Centric pokrenuo početkom prošle godine u kojoj je do ljeta zaživjelo petnaestak hotela s američkog tržišta pod novim brendom, a u ovoj godini najavljen je ozbijan rast brenda koji je odgovor na želje i potrebe “modernih užurbanih putnika”. Kako im ime kaže, Centric hoteli otvaraju se u samim središtima gradova, ali i destinacija odmorišnog turizma.

Uz sve karatkeristike sad već tipične za novu generaciju hotela, uključujući njegovanje lokalnog, u Centricu još dodaju da su pet friendly. Prije koji tjedan za sredinu godine najavljeno je otvaranje prvog Centricova hotela izvan Sjedinjenih Američkih Država, u Montevideu u Urugvaju, kao i razvoj prvog Hyatt Centric hotela u Tokiju. Na Centric brend prebacuju se i tri Hyattova hotela u Americi. Za kraj godine najavljuju se nove destinacije “Hyatt Centric brend stvoren je za svjetske putnike koji jesu ili razmišljaju kao milenijalci, traže autentičan turistički doživljaj u samome središtu destinancija koje posjećuju na svojim putivanjima”, kažu u Hyattu.

Hotel Pharos otvara se ovoga mjeseca

Iako sličan koncept razvijaju hrvatski hosteli, mahom otvoreni u posljednjih pet godina, Sunčani Hvar prva je hotelska kuća koja je službeno uložila u lifestyle koncept sličan globalnim svjetskim brendovima. Oko 50 milijuna kuna uloženo je u obnovu hotela Pharos koji je dobio luksuzni štih, doduše ne i četvrtu zvjezdicu zbog službene kategorizacije, ali tržištu kako se vidi to je sve manje važno. Važni su sadržaji koji nadilaze službene zvjezdice i u Sunčanom Hvaru igraju na tu kartu. Hotel Pharos koji se otvara u lipnju bit će “bike friendly“, ima spremište i servis za bicikle, besplatne biciklističke mape te vanjsku teretanu. U katalozima se ističe se hotelski lobby, “dnevni boravak” koji je mjesto druženja i zabave, bazenski kompleksi i barovi mjesto na kojem se može iskusiti lokalna atmosfera. Sobe imaju brzi WiFi, ormare s otvorenim policama, a na doručku se poslužuju lokalne namirnice s hvarskog Velikog polja.

Komentari (1)
Pogledajte sve

‘biga, mogu i u starim hoteličinama ormarima odvaliti vrata, i eto trendi hotela.

New Report

Close