Nove generacije gostiju koje traže ležerniji pristup i fleksibilniju uslugu, ali i jačanje online platformi u ekonomiji dijeljenja, od Airbnba nadalje, ‘natjerale’ su vodeće svjetske hotelske kuće da u zadnjih par godina pokrenu vlastitu varijantu trendi smještaja, takozvane lifestyle hotele. Pokušaj je to da se zadrže gosti koji sve više cijene kul kvartove i “muvanje” s lokalcima od službenih zvjezdica i kvadrature sobe.
Dok su skeptici duboko uvjereni da je koncept tradicionalnog hotelskog smještaja nepobjediv, drugi kažu da je to tek početak transformacije industrije putovanja, što potkrepljuju brojnim primjerima, uljučujući i partnerstva hotelijera s privatnim iznajmljivačima ili suradnju s Uberom i ostalim manje formalnim pružateljima usluga. Lifestyle hoteli kombinacija su modernog dizajna butique hotela, ležernosti u pružanju usluga i povoljnije cijene s jedne strane, te sustava pogodnosti i lojalnosti s druge strane, što veliki hotelijeri posebno ističu kao prednost pred konkurencijom. “Ne tražimo izlike, jer ne stvaramo pravila. Uđite i pretvorite naš bar u svoj plesni podij.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.‘biga, mogu i u starim hoteličinama ormarima odvaliti vrata, i eto trendi hotela.
Uključite se u raspravu