U Upravi HŽ-a “Vuča vlakova” potvrdili su Slobodnoj Dalmaciji kako od osam nagibnih vlakova, “Regio Swinger” njemačkog proizvođača “Bombardier Transportation” kupljenih 2003. godine za 34 milijuna eura, vozi samo jedan. Taj se jedini ispravni vlak vozi na relaciji Split – Zagreb. Međutim, tom je vlaku rješenjem Inspekcije za sigurnost željezničkog prometa od veljače ove godine isključena nagibna tehnika, pa vozi kao obični vlak, a od Zagreba do Splita vozi šest sati. Glavni cilj kupnje osam vlakova bio je skraćivanje putovanja između Zagreba i Splita na četiri sata, piše SD.
Od popravka karamboliranog vlaka iz nesreće u Rudinama 2009. godine u HŽ-u su odustali. Upitan je popravak oštećenog vlaka koji je 2006. godine kod Knina naletio na kamion. Pet preostalih vlakova koji nisu imali nesreće već mjesecima ne prometuju zbog potrošenosti kotača i potrebnog kontrolnog pregleda. U HŽ-u kažu da planiraju popraviti vlakove, no još ne mogu sa sigurnošću reći kada će to biti. Sve ovisi o financijama i mogućnosti nabave rezervnih dijelova, kažu.
Ugovor o kupnji vrijedan 34 milijuna kuna u srpnju 2003 godine potpisao je tadašnji predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić. Ugovor je sklopljen izravnom nagodbom. Vlakovi su bili iz zadnje serije proizvodnje koja je ugašena, pa sada postoji problem nabave rezervnih dijelova za njih, piše SD.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.– pa koji je moro.n kupio to njemačko smeće
2003.u Vladi su bili glavni Čečić i Linić , kao i danas .
Kaj se to i danas ne osjeti ?
– kako nema dijelova
– pa kod auta moraju proizvoditi dijelove bar 20 godina
– pa koji je moro.n kupio to njemačko smeće
– nadam se da se ne bu ju opet kupovali vlakovi od Nijemaca
– kvalitetu su pokazali, šrot roba
lp[emo_beztona]
zanimljivo kako još stare kenedijevke rade i voze, a i daju se popravit,
a naš Končarev vlak….ha možda da, možda NE….
kaj se neda lova oprat, ak se uzme od Končara???
U čemu je problem u RH, u čemu je problem da naši ljudi moraju gledat preko Alpa, a doma itekako imamo posla…
Uključite se u raspravu