Zadnji zagrebački Advent generirao je između 390 i 438 milijuna kuna potrošnje (58 mil. eura), s tim da su Zagrepčani po posjetu trošili u prosjeku 47 kuna, ostali domaći gosti 241 kunu, a strani turisti 287 kuna po dolasku, pokazala je analiza Turističke zajednice grada Zagreba u suradnji s Institutom za turizam. To je gotovo četiri puta više od procijenjenog prihoda od lanjskog Adventa, te pet puta više nego u 2014., no navedene procjene nisu uključivale potrošnju lokalaca.
Naime, radi se o prvoj detaljnoj analizi posjećenosti i potrošnje za vrijeme Adventa koja je dala potvrdu da je projekt zagrebačkog Adventa uspješan i koristan ne samo za promociju Zagreba kao destinacije, već i kao generator značajne turističke potrošnje, istaknula je Martina Bienenfeld, direktorica zagrebačkog TZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne mogu vjerovati da se u ovom stoljeću, podaci za analizu baziraju na osnovu – intervjua o potrošnji ???
Ono: Koliko ste jučer potrošili u Zagrebu?
Pa, to je krajnje neodgovorno pisati zaključke oko toga…
***to su ankete Ipsos plusa
Jedina usporedba bi mogla biti donekle relevantna, ako se uspoređuje potrošnja u prosincu 2015 s potrošnjom u prosincu 2016. S time da se brojke očiste od povećanja sveopće potrošnje u 2016 godini.
Ne mogu vjerovati da se u ovom stoljeću, podaci za analizu baziraju na osnovu – intervjua o potrošnji ???
Ono: Koliko ste jučer potrošili u Zagrebu?
Pa, to je krajnje neodgovorno pisati zaključke oko toga…
Uključite se u raspravu