Nara, Inka i Voćko preselili u Radence

Badel brendove iz bezalkoholnog programa prodao Radenskoj/Thinkstock Badel brendove iz bezalkoholnog programa prodao Radenskoj/Thinkstock

Badel brendove iz bezalkoholnog programa prodao Radenskoj, dobivenim novcem zbrinjava višak radnika.

Radenska će svojom snažnom logistikom Naru, Inku i Voćko uspješno pozicionirati otvarajući za njih ne samo slovensko već i tržišta regije, uvjeren je predsjednik Uprave Badel 1862 Ivo Markotić koji u srijedu nije skrivao zadovoljstvo nakon potpisa ugovora o prodaji slovenskoj tvrtki trolisnog brenda u bezalkoholnom programu. Nara, Inka i Voćko ubuduće će se proizvoditi u pogonima Radenske u Radencima, koja je od 2014. u vlasništvu češke grupacije Kofola. 

Ispravljena greška  
Time je priča o zatvaranju Badelova pogona za proizvodnju bezalkoholnih pića (BAP), što je bilo načelno najavljivano programom restrukturiranja usvojenim još u studenom 2013. godine, a definitivno odlučeno početkom prosinca 2015. godine, zapravo dobila najbolji mogući epilog. Tradicionalni brendovi Nara, Inka i Voćko neće nestati s tržišta, a izvanredni prihod stečen ovom transakcijom više je nego dostatan za adekvatno zbrinjavanje zaposlenika BAP-a, kaže Markotić, ali ipak ne otkriva konkretan iznos dobiven ovom transakcijom. Ugovor s Radenskom, dodaje, izvrsno se uklapa u program restrukturiranja.

 

47radnika

imao je pogon za proizvodnju bezalkoholnih pića

Osim prodaje brendova s Radenskom je dogovoreno i da će Badel zadržati pravo na ekskluzivnu distribuciju Pepsija (staklenke 0,25 l) u HoReCa kanalu Hrvatske što je, ističe Markotić, tvrtki iznimno važno radi sinergijskog efekta sa programom jakih alkoholnih pića. Podsjeća i da je ugovor s korporacijom PepsiCo o prestanku distribucije njihova asortimana postignut uz obostrano razumijevanje, da bi potom u kratkom roku Radenska preuzela biznis distribucije za PepsiCo. Ne manje važan je i detalj da je problem prekobrojnih zaposlenika riješen zadovoljavajuće i uz punu suradnju sa sindikatima.

"Sa svim ovim aktivnostima zakoračili smo na još jednu stepenicu više u provedbi restrukturiranja. Ispravili smo pogrešku ulaska u BAP zbog koje je tijekom proteklih deset godina kontinuirano akumuliran gubitak. Oslobođeni tog balasta sada se možemo još jače fokusirati na ključni biznis, vina i jaka alkoholna pića te ojačati svoju konkurentnost za sve žešću tržišnu utakmicu s inozemnim brendovima," iznosi Markotić. Badel 1862 veliku pažnju posvećuje njegovanju lojalnosti svojih potrošača koji su, pokazuje nedavno provedeno istraživanje, u segmentu konzumacije pića lojalniji domaćem brendu bez obzira na atraktivnost stranih pića i trgovačkih marki, u odnosu na potrošače u Europi. Tako šest od 10 Hrvata prednost daje domaćim u odnosu na strane brendove. 

Borongaj na čekanju 
"Kako će biti riješen problem lokacije i nekretnina BAP-a na zagrebačkom Borongaju još ne može iznositi nikakve pojedinosti", kaže Markotić.  Riječ je, naime, o činjenici da je ukupan kompleks opterećen bankarskom hipotekom. Ivo Markotić ipak vjeruje da bi se u dogovoru s bankarima i taj problem uskoro mogao riješiti i to na obostrano zadovoljstvo. U Badelu 1862 trenutno je zaposleno oko 500 radnika dok je u BAP-u bilo 47 stalno zaposlenih. Nakon odluke o zatvaranju pogona za proizvodnju bezalkoholnih pića u druge proizvodne pogone Badela prešlo je 26 djelatnika BAP-a dok se njih 16 dobrovoljno prijavilo na zbrinjavanje. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!