Mrvoš: Naše pametne klupe stigli su i na zadnji mogući kontinent, Antarktik ne računam

Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Ojačali su izvoz, ušli na poljsko i čileansko tržište, a slijedi nova investicijska runda, veća proizvodnja i zapošljavanja.

Solinska tvrtka Include u prvom kvartalu 2019. godine ostvaruje značajne izvozne rezultate.

Iznos naručenih klupa, u odnosu na prvi kvartal 2018. godine, povećan je za 109 posto na 2,3 milijuna kuna, dok su ukupni prihodi porasli za 115 posto. "Prvi kvartal uvijek je zeznut u našem poslovanju.

Dosad najčešće nismo ostvarivali značajne rezultate u Q1, jer je dosta tržišta još pokriveno snijegom, a prve instalacije kreću u proljeće. No, prvi kvartal ove godine najbolji je prvi kvartal otkada poslujemo", objavio je osnivač i direktor Includea i iznio što su sve postigli od početka 2019. - dvogodišnji distribucijski ugovor s Deutsche Telekomom, koji uključuje nastup na 50 globalnih tržišta; prodane 44 pametne klupe Steora vrijedne više od 1,1 milijun kuna te otvoreno poljsko tržište.

Klupe su isporučene i u Italiju, Francusku, Nizozemsku, Ujedinjeno Kraljevstvo i Španjolsku. U veljači je stigla i nova narudžba iz Crne Gore, a otvoreno je i novo tržište - Čile.

"Time smo stigli i na zadnji mogući kontinent. Antarktik ne računam", kazao je Mrvoš. Mjesec je zaključen s isporukama 27 klupa u Grčku, Irsku, Izrael, Poljsku, Italija i Mađarsku. Ožujak je rezultirao narudžbama novoga proizvoda - Monna ciklo klupama za Dublin.

Potpisana su i dva nova distribucijska ugovora, sa Slovenijom i Francuskom i isporučene Steore za Čile i Bermude...  Uz to, Include je u pripremi za novu investicijsku rundu, nakon čega slijedi širenje proizvodnih kapaciteta i nova zapošljavanja.

Komentari (1)
  • viewer
    viewer 8:24 8.4.2019.

    Ako mu se nešto na toj klupi, recimo u Čileu, pokvari, te treba servis-tehničara, intervencija košta više nego tri-četiri klupe. Nitko pametan ne ide daleko od kuće, prije nego što napravi potrebnu infrastrukturu. Pa tako i daleke zemlje. Treba naći kompetentnog distributera u svakoj od tih zemalja, koji će snositi odgovornost u vrijeme garancije a naravno i poslije toga.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!