Novi slogan 'Full of life', porezno opterećenje turističkih agencija te privatizacija turističkih tvrtki najvažnije su bile teme razgovora glavnog urednika Poslovnog dnevnika Mislava Šimatovića s ministrom turizma Darkom Lorencinom na Poslovnom uzletu grada Cresa održanog u petak.
Novi turistički slogan kojim će se Hrvatska predstavljati na turističkim tržištima privukao je dosta pažnje javnosti, a ministar Lorencin je kazao kako bi bilo zabrinjavajuće da nije privukao pažnju. „Slogan je testiran na osam nama najvažnijih tržišta. Međutim, to nije samo slogan, već krovna komunikacijska strategija. On će imati i varijacije, ovisno o destinaciji, pa tako možemo očekivati i Full of Health ili Full of Sun“, kazao je Lorencin dodavši kako je u četvrtak izašao i javni natječaj za vizualni identitet slogana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu