Lorencin: ‘Full of life’ nije samo slogan

Autor: Tomislav Pili , 20. ožujak 2015. u 13:35
Foto: Davor Puklavec / Pixsell

Novi slogan ‘Full of life’, porezno opterećenje agencija te privatizacija bile su najvažnije teme razgovora glavnog urednika Poslovnog dnevnika Mislava Šimatovića s ministrom turizma Darkom Lorencinom.

Novi slogan 'Full of life', porezno opterećenje turističkih agencija te privatizacija turističkih tvrtki najvažnije su bile teme razgovora glavnog urednika Poslovnog dnevnika Mislava Šimatovića s ministrom turizma Darkom Lorencinom na Poslovnom uzletu grada Cresa održanog u petak.

Novi turistički slogan kojim će se Hrvatska predstavljati na turističkim tržištima privukao je dosta pažnje javnosti, a ministar Lorencin je kazao kako bi bilo zabrinjavajuće da nije privukao pažnju. „Slogan je testiran na osam nama najvažnijih tržišta. Međutim, to nije samo slogan, već krovna komunikacijska strategija. On će imati i varijacije, ovisno o destinaciji, pa tako možemo očekivati i Full of Health ili Full of Sun“, kazao je Lorencin dodavši kako je u četvrtak izašao i javni natječaj za vizualni identitet slogana.

Na pitanje je li razočaran dinamikom privatizacije turističkih tvrtki u državnom vlasništvu, Lorencin je rezolutno izjavio kako nije. „Nema više privatizacija na način kako su se nekad odvijale. Strateški investitori koji će kupiti te tvrtke moraju biti kvalitetni“, naglasio je Lorencin. Na pitanje je li Vladi bitnija kvaliteta investitora ili cijena koju mogu dobiti, Lorencin je dodao kako su i kvaliteta i cijena podjednako važne, ali da malu prednost ipak imaju reference investitora. „U Plat je ušla Karisma koja surađuje s TUI-em, a to je dobra referenca“, tvrdi Lorencin.

Unatoč dobroj turističkoj sezoni, putničke agencije zabilježile su lani pad prihoda za 14 posto, za što okrivljuju visoko porezno opterećenje. Resorni ministar tvrdi kako se na rješenju tog problema radi. „Turističke agencije imat će pravo na odbitak pretporeza. Radi se na promjeni tumačenja zakona, a određene stvari mogu se očekivati prije početka turističke sezone“, naglasio je Lorencin. A jedna od stvari koje bi trebale osigurati još bolju sezonu je koncept produženja sezone, poznatiji pod nazivom „Hrvatska 365“. Lorencin je pohvalio domaćine kazavši kako su se Cres i Lošinj pokazali kao destinacije koje su taj koncept u potpunosti shvatile.

„Ovdje je prisutan angažman svih dionika. Od 1. travnja bit će otvoreno 150 objekata i to je primjer kako se treba raditi“, istaknuo je ministar. Prema njegovim riječima, konačni cilj „Hrvatske 365“ je uvođenje destinacijskog menadžmenta. Mislav Šimatović se osvrnuo na tvrdnje Cresana kako je neizgrađenost otoka njihova turistička prednost, a na pitanje jesu li stoga na Cresu moguće velike investicije u turizmu, Lorencin smatra da jesu. „Tehnologija i dizajn upravo u ovakvim sredinama dolaze do izražaja. To omogućava da se prostor ne naruši, već da ga oplemeni“, ocjenjuje Lorencin. U tom je kontekstu aktualno je pitanje hrvatskog turizma prenamjena zemljišta u turističko, a Lorencin tvrdi da se na zakonskim rješenjima u tom slučaju također radi. „Mora se naći rješenje koje će omogućiti gospodarsku funkciju“, ističe ministar turizma.

Kako smo u izbornoj godini, postavilo se i pitanje funkcioniranja resornog turističkog ministarstva u slučaju eventualne promjene vlasti. Lorencin je kazao kako je on nastavio sve dobre projekte svog prethodnika, pa se nada da će tako učiniti i novi ministar, ako do smjene vlasti dođe. „Svi strateški dokumenti su donijeti i po njima se radi, tako da sljedeći ministar može samo nastaviti s radom“, zaključio je Lorencin.

Komentirajte prvi

New Report

Close