Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lani prodano 19,5% više automobila

Autor: Saša Paparella
04. siječanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Opel je drugi, drži 11,15% tržišta/M. Sušenj/PIXSELL

Dobri rezultati autoindustrije u RH.

Prema prvim, preliminarnim rezultatima automobilskog tržišta u 2014., lani je u Hrvatskoj prodano 33.328 automobila, što je za 5431, odnosno 19,47 posto više nego 2013., kad ih je prodano 27.897.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Lakih gospodarskih vozila prodano je 5201, nešto manje nego prethodne godine, kad ih je prodano 5294. Ukupno je lani u RH prodano 38.529 vozila, što je za 16,08 posto, odnosno za 5338 više nego prethodne godine, doznajemo iz hrvatskog ureda JATO-a. Od automobila, najveći udjel na tržištu, 15,89 posto, ima Volkswagen, koji je lani prodao ukupno 5297 automobila. Opel je drugi, drži 11,15 posto tržišta i prodao je 3715 komada. Škoda je sa svojim modelima u prošloj godini osvojila 9,77 posto tržišta s 3257 prodanih osobnih vozila. Peugeot je prodao 2225 automobila, što znači i tržišni udjel od 6,68 posto. Slične je rezultate imao i Renault, s 2121 prodanim automobilom sada drži 6,36 posto tržišta.

Prema prvim, preliminarnim rezultatima automobilskog tržišta u 2014., lani je u Hrvatskoj prodano 33.328 automobila, što je za 5431, odnosno 19,47 posto više nego 2013., kad ih je prodano 27.897.

Lakih gospodarskih vozila prodano je 5201, nešto manje nego prethodne godine, kad ih je prodano 5294. Ukupno je lani u RH prodano 38.529 vozila, što je za 16,08 posto, odnosno za 5338 više nego prethodne godine, doznajemo iz hrvatskog ureda JATO-a. Od automobila, najveći udjel na tržištu, 15,89 posto, ima Volkswagen, koji je lani prodao ukupno 5297 automobila. Opel je drugi, drži 11,15 posto tržišta i prodao je 3715 komada. Škoda je sa svojim modelima u prošloj godini osvojila 9,77 posto tržišta s 3257 prodanih osobnih vozila. Peugeot je prodao 2225 automobila, što znači i tržišni udjel od 6,68 posto. Slične je rezultate imao i Renault, s 2121 prodanim automobilom sada drži 6,36 posto tržišta.

Citroen je prodao 1923 automobila i time stekao 5,77 posto tržišta, a Ford je prodao 1710 automobila (5,13 posto tržišta). Hyundai je lani bio najuspješniji japanski brend u RH: uspio je prodati 1592 automobila, što je 4,78 posto tržišta. Toyota je prodala 1483 automobila, pa drži 4,45 posto tržišta. Deseta je KIA s 1183 vozila, slijedi Audi s 1140 vozila, Mazda s 1037, pa Dacia s 1001 prodanim vozilom.  U kategoriji lakih gospodarskih vozila, 20,15 posto tržišta, s 1048 prodanih vozila, drži Volkswagen. Citroen s 989 vozila drži 19,02 posto, a Peugeot s 756 vozila ima 14,54 posto tržišta.

Autor: Saša Paparella
04. siječanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close