Prema prvim, preliminarnim rezultatima automobilskog tržišta u 2014., lani je u Hrvatskoj prodano 33.328 automobila, što je za 5431, odnosno 19,47 posto više nego 2013., kad ih je prodano 27.897.
Lakih gospodarskih vozila prodano je 5201, nešto manje nego prethodne godine, kad ih je prodano 5294. Ukupno je lani u RH prodano 38.529 vozila, što je za 16,08 posto, odnosno za 5338 više nego prethodne godine, doznajemo iz hrvatskog ureda JATO-a. Od automobila, najveći udjel na tržištu, 15,89 posto, ima Volkswagen, koji je lani prodao ukupno 5297 automobila. Opel je drugi, drži 11,15 posto tržišta i prodao je 3715 komada. Škoda je sa svojim modelima u prošloj godini osvojila 9,77 posto tržišta s 3257 prodanih osobnih vozila. Peugeot je prodao 2225 automobila, što znači i tržišni udjel od 6,68 posto. Slične je rezultate imao i Renault, s 2121 prodanim automobilom sada drži 6,36 posto tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu