Tvornica željezničkih vozila Gredelj u stečaju posjeduje višemilijunsku garancuju austrijskih državnih željeznica za posao vrijedan više od 8 milijuna eura, no postoji problem na koji oni ne mogu utjecati. Naime, da bi Gredelj modernizirao šest dizelskih lokomotiva za Rail Cargo Austria, te ih održavao sedam godina, potrebne su mu islužene lokomotive HŽ-a koje zbog problema s naponom više ne mogu voziti hrvatskim tračnicama.
Takvih lokomotiva trenutačno je 22, nalaze se na sporednom kolosijeku u Rijeci, a vlasništvo su HŽ Carga, s kojim već godinu dana, i to bez pomaka, traju pregovori potencijalnog kupca Gredelja. Potvrdio nam je to stečajni upravitelj Pero Hrkać nakon što je u ponedjeljak iz tvornice krenula prva od ukupno četiri lokomotive za tvrtku Sitarail iz Obale Bjelokosti te dvije od šest dizelskih lokomotiva za Izrael. Posrijedi je posao proizišao iz partnerstva Gredelja i američke tvrtke National Railway Equipment Company (NRE).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu