HTZ traži autore marketing strategije i plaća 4 milijuna kuna

Autor: Marija Crnjak , 13. svibanj 2013. u 15:48
kamp Lanterna, Poreč

Kako doznajemo, na natječaj će se sigurno javiti Horwath HTL Zagreb, konzultantska kuća koja je uz svog španjolskog partnera THR u proteklih 13 godina bila jedini autor marketinških strategija HTZ-a

Hrvatska turistička zajednica traži autore novog, inovativnog strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014. – 2020., čija se izrada procijenjuje na četiri milijuna kuna plus PDV, kako stoji u međunarodnom javnom pozivu otvorenom do 29. svibnja.

Kako pojašnjavaju u HTZ-u, dokument novog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT) trebao bi detaljno definirati cjelokupni okvir strateškog i operativnog djelovanja HTZ-a u pogledu strategije branda, strategije marketinga po proizvodima, odnosno klasterima, tržišne komunikacije, distribucije i prodaje vrijednosti, odnosa s javnošću, razvoja i unaprjeđenja marketinške infrastrukture, razvoja proizvoda i potpora turistički nerazvijenim područjima.

Također, novi SMPHT bit će usklađen prije svega s nedavno usvojenom Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine. Završetak izrade SMPHT-a te njegovo usvajanje na tijelima HTZ-a očekuje se tijekom jeseni, kako bi se mogao koristiti kao temeljni dokument kojim će se HTZ rukovoditi pri izradi programa rada za 2014. godinu. Kako doznajemo, na natječaj će se sigurno javiti Horwath HTL Zagreb, konzultantska kuća koja je uz svog španjolskog partnera THR u proteklih 13 godina bila jedini autor marketinških strategija HTZ-a (prvi je izrađen za razdoblje od 2001. do 2005. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close