Hrvatskoj tri prestižne američke nagrade: ‘Ovo je za nas odličan početak godine’

Autor: Marija Crnjak , 24. siječanj 2019. u 13:01
Kristjan Staničić i Ina Rodin. Foto: Marijana Marinović

Staničić: Ono što je Academy Awards u svijetu filma i filmske industrije to je Travvy Awards u svijetu industrije turizma. Ovo su iznimne vijesti za cjelokupni hrvatski turistički sektor.

Hrvatska je osvojila tri prestižne nagrade na američkom tržištu Travvy Awards 2019., srebro u kategoriji najbolje destinacije u Europi te broncu u kategoriji najbolje svjetske destinacije,dok je Hrvatska turistička zajednica dobila srebro za najbolju europsku turističku organizaciju. Nagrade je na svečanoj ceremoniji održanoj u New Yorku preuzeo direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Godišnje nagrade Travvy Awards dodjeljuju se u organizaciji travAlliancemedia s ciljem isticanja najboljih primjera izvrsnosti i dostignuća u turističkoj industriji, a dodjeljuju se različitim dionicima kao što su nacionalne turističke organizacije, destinacije, turistički posrednici, proizvodi i dr. Ove godine nagrade su dodijeljene na temelju više od 120.000 glasova što predstavlja najveću bazu nezavisnih američkih turističkih posrednika.

„Ono što je Academy Awards u svijetu filma i filmske industrije to je Travvy Awards u svijetu industrije turizma. Ovo su iznimne vijesti za cjelokupni hrvatski turistički sektor jer je riječ o potvrdi popularnosti i odlične pozicije koju naša zemlja uživa na ovom iznimno velikom i važnom tržištu koje nije lako osvojiti. Nagrade pripadaju svim hrvatskim turističkim djelatnicima koji s puno truda i ljubavi iz godine u godinu podižu kvalitetu usluge i sadržaja hrvatskog turizma.

Posebno sam ponosan na srebro u kategoriji najbolje europske turističke organizacije jer ta nagrada potvrđuje da Hrvatska turistička zajednica provodi kreativne i inovativne promotivne aktivnosti prepoznate od strane američkih profesionalaca. Naime, priznanja su još i važnija kada se u obzir uzme činjenica da se ista dodjeljuju isključivo na temelju glasova američkih turoperatora i putničkih agenata, dakle od strane struke. Naš cilj je daljnje učvršćivanje tržišne pozicije Hrvatske kroz provedbu ključnih promotivnih aktivnosti koje će osigurati zadržavanje trendova rasta iz Amerike koja predstavlja tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet kada su u pitanju daleke zemlje“, izjavio je Staničić prilikom preuzimanja nagrade.

Uz srebrnu Hrvatsku, u kategoriji za najbolju europsku destinaciju zlato je osvojila Grčka, a broncu Engleska. U kategoriji najbolje svjetske destinacije zlato je otišlo Australiji, srebro Barbadosu, a bronca Hrvatskoj, dok je u kategoriji za najbolju europsku turističku organizaciju zlato osvojila Švicarska, a srebro Hrvatska turistička zajednica. 

„Izuzetno nas veseli što su naš rad, ali i pozicija Hrvatske prepoznati od strane uglednih predstavnika američkog turističkog gospodarstva. Ovo je za nas odličan početak godine te dodatna motivacija u daljnjem tržišnom pozicioniranju Hrvatske na američkom tržištu. Nastavit ćemo s predanim radom u suradnji s kolegama iz hrvatskog turističkog sektora koji su dali snažan doprinos u dobivanju ovih prestižnih priznanja“, poručila je Ina Rodin, direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku.

Komentirajte prvi

New Report

Close