Zagrebački Horwath Consulting i španjolski THR radili su sve važne dokumente za Hrvatsku turističku zajednicu, a od 2000. naovamo na tim su poslovima zaradili oko 12 milijuna kuna.
Dvije svjetski poznate konzultantske kuće uglavnom se na HTZ-ovim natječajima pojavljuju u tandemu, a autori su i posljednjeg velikog dokumenta koji se u turizmu iščekuje već dulje vrijeme. Spomenutom konzorciju, iako se na natječaju u svibnju lani pojavio s oko milijun kuna skupljom ponudom od protukandidata, povjerena je i izrada Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. Presudili su, objašnjeno je, kvaliteta i iskustvo ponuđača. No, ne i brzina. Konačna se verzija, naime, još čeka, iako 2014., na koju su se novi marketinški alati trebali primjenjivati, već ozbiljno odmiče.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da je smijenjena Meri podržala njihov “marketinški plan” onda bi joj tepali da je ‘vrhunski turistički radnik i profesionalac’. Kriminalna lakrdija.
Ovo je zlonamjeran članak. Naravno da je sve legitimno i svatko tko sumnja u legalnost je zlonamjeran i zločest.
Pa u protivnom bi odmah USKOK istražio to i pritvorio osumnjičene.
Pogledajte da su sisačka županica, vukovarski gradonačelnik Sabo, bivši ministar Ostojić i slični već odavno u pritvoru.
Ako se ne varam Ostojić je dobar prijatelj s Dragičevićem.
Uključite se u raspravu