FOTO: Zagreb dobio novi Canopy by Hilton - taj brend hotela tek treba stići u London, Madrid i Pariz

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Hotel ima 151 sobu, restoran i bar, fitness, retreat room, transfer room te dvije dvorane za sastanke.

Hotel Canopy by Hilton, investicija Zagreb City hotelsa vrijedna 8 milijuna eura, otvoren je u ponedjeljak u Zagrebu, a tom je prilikom ministar turizma Gari Cappelli najavio da će u hrvatski turizam u 2019. biti uloženo novih 1,05 milijardi eura, nakon ovogodišnjih 940 milijuna.

Novootvoreni Hiltonov hotel prvi je od brenda Canopy u kontinentalnoj Europi, a nakon Zagreba, hoteli tog brenda bit će otvoreni i u Londonu, Madridu i Parizu. 

Odlike tog brenda su njegovanje lokalne kulture i zbog toga su za njegovo uređenje angažirani domaći dizajneri – Studio Franić i Šekoranja te hrvatski proizvođači namještaja.

U hotelu se mogu naći motivi hrvatske šahovnice, šestinske nošnje, Kožarićevog prizemljenog sunca, hrvatske znanosti i umjetnosti, kao i zagrebačka tradicijska jela, prezentirana na suvremen način u restoranu ReUnion.

Hotel ima 151 sobu, restoran i bar, fitness, retreat room, transfer room te dvije dvorane za sastanke.

"Ovo je drugi Hilton u Zagrebu. Nakon DoubleTree, otvaramo Canopy, a očekuje nas otvorenje Gardena Inna sljedeće godine. Iznimno smo ponosni na ovaj hotel i sretni smo što imamo tako dobru suradnju. Hrvatska je iznimno bitno tržište za Hilton. Ona ima divnu obalu i mi već gledamo kako ćemo se još dodano proširiti ondje i razvijati naše hotele, ali jednako tako grad Zagreb nam je izuzetno bitan, jer raste i mi želimo u tom također sudjelovati", rekao je prilikom otvorenja izvršni direktor Hiltona za razvoj južne Europe Alan Mantin.

Ministar Cappelli tom je prilikom najavio da će se u hrvatski turizam u 2019. sliti novih 1,05 milijardi eura investicija, pri čemu će 626 milijuna investirati tvrtke investirati u svoje turističke projekte, a županije, gradovi i općine 425 milijuna eura.

Najveći broj investicija, odnosno najveći iznos ukupnih investicija planiran je u Primorsko-goranskoj županiji, ukupno 203 milijuna eura, Splitsko-dalmatinskoj, 197 milijuna eura te u Istri, 175 milijuna eura, dok će se u kontinentalnim županijama, uključujući grad Zagreb, bili uloženo 355 milijuna eura.

„Hrvatski turizam ne možemo više sagledavati kroz sezonski karakter. Hrvatski turizam definitivno brojke prikazuju na drugi način. Na današnji dan mogu reći da Hrvatska ima 11 posto više gostiju nego prošle godine u isto vrijeme, dakle to je sjajan podatak”, rekao je ministar turizma Gari Cappelli, ističući Zagreb koji na današnji dan broji negdje oko 10 posto više turista nego prošle godine te bilježi više od 1,2 milijuna tisuća gostiju i 2,2 milijuna noćenja.

Rekao je i kako je ove godine planirano nešto manje od milijardu eura investicija, a da je u zadnje dvije godine vrijednost investicija u domaći turizam porasla za 40 posto. Uz 1,05 milijardi eura u 2019, Cappelli je rekao da se računa još na oko 350 milijuna eura investicija u zdravstvenom turizmu, čime će Hrvatska postati „itekako investicijski potencijalna zemlja, koja očekuje i dalje svoje kvalitetne partnere u segmentu ne samo turizma, nego općenito gospodarstva”.

Dodao je kako želi prenijeti svoj optimizam stečen nakon zadnjeg londonskog sajma, na kojem je za Hrvatsku u 2019. godini prognoziran rast britanskog tržišta preko pet posto. „To je jedan zamašnjak zbog kojeg možemo očekivati sljedeće godine lagani rast hrvatskog turizma”, izjavio je.

Na novinarski upit da komentira smanjenje proračuna Ministarstva turizma za iduću godinu, i to za 16,8 posto u odnosu na ovogodišnji, Cappelli je rekao postoji nesrazmjer jer će sljedeće godine s radom ponovno započeti objedinjeni Državni inspektorat.

„To je taj veliki nesrazmjer koji izgleda naravno malo ružno, ali u svakom slučaju mi imamo povećanje. Povećali smo recimo stavku za promociju Hrvatske, dakle ono što ide kroz Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ). Svi drugi projekti koje smo planirali, su u proračunu", ustvrdio je, dodavši da turističke inspekcije, koje su dosad bile u sklopu Ministarstva turizma, od iduće godine ulaze Državni inspektorat. "I to je ta razlika koja se stvorila”, pojasnio je Cappelli.

Novinarima je još kazao i da se o radi strategija razvoja Gorskog kotara. „U sljedećih mjesec dana će biti prezentirana, potpisana i izrađena kompletno. Dakle, to je jedan božićni poklon koji će Ministarstvo turizma i HTZ zajedno odraditi sa Gorskim kotarom, i od sljedeće godine kreće ozbiljan, kvalitetan pristup odgovornog turizma i u Gorskom kotaru sa svim svojim prednostima koje ima”, rekao je ministar turizma.

Komentari (1)
  • Kirin
    Kirin 23:10 12.11.2018.

    Cappelli je došao na free lunch! Za rast turizma to ministarstvo bi trebalo ukinuti…

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!