Direktor Dok-Inga Vjekoslav Majetić nakon četiri godine razvoja prvog hrvatskog električnog automobila Looxa napokon ima prvog kupca, ekskluzivno doznaje Poslovni dnevnik.
Fakultet elektrotehnike i računarstva iz Zagreba u procesu je potpisivanja ugovora s Dok-Ingom o nabavi prvog Looxa. Na FER-u su nam potvrdili da još samo čekaju da im Dok-Ing vrati potpisani ugovor.Sven Lončarić, FER-ov voditelj projekta "Inovativni računalni vid za sigurniji promet", koji je naručio Loox, kaže da je Dok-Ing pobijedio na vrlo zahtjevnom javnom natječaju. "Tražili smo maksimalnu fleksibilnost, lokalnu podršku i iskustvo u izradi električnih vozila, što je Dok-Ing zadovoljio", ističe Lončarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne vjerujem da je promašaj električni auto. Ova auta puno manje zagađuju od benzinskih auta. Energija dobivena u energetskom sustavu dolazi u RH iz hidroelektrana koje ne zagađaju okoliš. Osim toga iskoristivost je puno veća. Naravno da Njemcima ne odgovara elektromobilnost, pa oni žive odo ovih vozila. Mislim da su se naši dobro pozicionirali te stekli neka znanja u elektromobilnosti. Od prijenosa do obrade metala….
Ne živi Doking i Rimac od državnih subvencija, nego se ljudi bore na tržištu….jadna ti majka tko od RH očekuje pomoć…
lik se bavi elektroautima samo da bi pokupio poticaje od drzave i slične beneficije a sam projekt je čisti promašaj kao i onaj rimčev sa superautom.
tesli je dionica pala 30 posto u mjesec dana otkad su počela samozapaljenja.
elektro auto i dalje itekako zagađuje jer treba struju koja se proizvodi iz raznih izvora a većina zagađuje.
novi njemački modeli troše 1-2 litre/100 km goriva i to će biti prijelazno razdoblje dok se ne predje na vodik.
Objašnjava da su ulagači skeptični prema ulaganjima u autoindustriju, a veliki igrači preferiraju vlastiti razvoj.
Mozda su skepticni prema ovom automobilu jer se Tesla Model S, koji je puno vece auto od ovoga moze kupiti za 47500 eura. Nisam siguran da ce naci puno kupaca koji ce platiti 50000 eura za ovako mali auto.
Uključite se u raspravu