Hrvatski će građani nakon ulaska Hrvatske u EU preko državne granice moći prenositi gotovog novca i čekova bez ograničenja u iznosu, s tim da će, ako prenose 10.000 eura ili više ili protuvrijednost tog iznosa, to morati pismeno prijaviti cariniku radi davanja podataka sukladno propisima za sprječavanje pranja novca, navode uz ostalo iz Ministarstva financija u opširnim objašnjenjima što ulazak Hrvatske u EU znači za građane na području financijskog sustava, poreza i carina.
Danom pristupanja u EU građani će biti u obvezi izvršiti pismenu prijavu prijenosa gotovine u kunskoj protuvrijednosti od 10.000 eura ili više, carinskoj službi, prilikom ulaska/izlaska s područja EU, putem obrasca nove zajedničke deklaracije za prijavu gotovine (CEF). Taj se obrazac može naći na web stranici Carinske uprave, a moći će se naći i na graničnom prijelazu/vanjska granica EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da bi se izašlo ususret manjim “zagađivačima” i poticala kupnja vozila sa smanjenom emisijom CO2, propisano je oslobođenje od plaćanja posebnog poreza na motorna vozila na temelju emisije CO2 koje vrijedi za vozila koja za pogon koriste dizelsko gorivo i čija prosječna emisija CO2 iznosi do najviše 85 gr/km, kao i motorna vozila koja za pogon koriste benzin, ukapljeni naftni plin ili prirodni plin i čija prosječna emisija CO2 iznosi do najviše 90 gr/km.
Koja idiotarija od ministarstva! Pa te uvjete na njemackom trzistu ispunjavaju samo 4 modela: Toyota Prius, Toyota Auris Hybrid, Lexus CT 200h i Volkswagen Polo 1.2 BlueMotion. Samo ta 4 modela kao benzinci ispunjavju uvjet za ispustanje CO2 manji od 90 g/km (autor clanka je napisao 90 gr/km – vidi se da nema pojma o oznacavanju jedinica SI sustava. Jedinica sa oznakom “gr” uopce ne postoji, a za gram je oznaka “g”). A i ta 4 modela, 3 od njih su hibridi, jedva uspijevaju preci tu zadanu granicu. Naime Prius i Auris ispustaju 89 g/km, Polo i Lexus 87 g/km. Najjeftiniji od tih automobila je Toyota Auris koja u Njemackoj pocinje sa 16.650 eura pocetne cijene. Od modela pokretanih dizel motorima niti jedan ne ispunjava zadanu granicu od 85 g/km, pa cak niti majusni Smartov motorcic od nepunih 800 kubika koji ispusta samo 86 g/km. Time se jos jedanput pokazuje da se u Hrvatskoj donose zakoni koji nemaju apsolutno nikakve veze sa stvarnoscu.
To znaci da ce se u Hrvatskoj godisnje kupiti ne vise od 20-ak automobila od gore navedena 4 modela, ako i toliko. Svi ostali ce i dalje biti oporezivani na osnovu posebnog poreza na motorna vozila na temelju emisije CO2. Vidi se da Linic ne zeli da se odrekne ni kune od prodaje novih automobila. “Dobro” su te granice odredili, mogli su ih spustiti i na 0.0000000000001 g/km. I to jos “prodati” pod realne uvjete emisije CO2.
Lakse iseljavanje iz ove korupcijske mocvare gdje treba biti u stranci i za volontiranje od 1600kn…
Guske ulaze u Maglu kao i u Austro-Ugarsku, SHS , Jugoslaviju , EU .
Tko nije povijest naučio moraju ju ponavljati !
Ja sam znao još 2000-te.
Novo EU ropstvo na jednoj višoj civilizacijskoj razini otimačine.
Uključite se u raspravu