Zašto je Cvetojević kupio Teslu? ‘DOK ING-ov auto mi je premali, a Rimčev preskup’

Autor: Darko Bičak , 02. srpanj 2014. u 09:44
Poduzetnik Sasa Cvetojevic kupio je automobil Tesla S. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL

Pitali smo Sašu Cvetojevića kako to da se kao “poslovni anđeo” nije odlučio za neki od hrvatskih električnih automobila.

Povodom vijesti da je postao vlasnik prvog električnog automobila Tesla u Hrvatskoj, pitali smo poduzetnika Sašu Cvetojevića kako to da se kao "poslovni anđeo" nije odlučio za neki od hrvatskih električnih automobila – Rimčev ili DokIngov?

"Za Concept One nemam novca, a DOK ING je automobil koji ne zadovoljava moje potrebe. DOK ING je prekrasan mali automobil, no on je još u konceptnoj fazi i nije u serijskoj proizvodnji. Concept One je hypercar, to je klasa iznad svih klasa i to je za ljude koji su iznimno bogati, kolekcionare ili jednostavno za one koji si to mogu priuštiti. Nadalje, Concept One je dvosjed, DOK ING trosjed, a Tesla je klasična poslovno-sportska limuzina. Tesla je jedini serijski automobil koji ima karakteristike koje mi trebaju za obavljanje mog posla, a kako radim veliku kilometražu, na ovaj način smanjujem zagađenje. Da postoji domaći automobil sličnih karakteristika, svakako bi vrlo rado izabrao taj.

Mate Rimac je moj dragi prijatelj, podržavam ga u svemu što radi, no on radi nešto sasvim drugačije od onoga što je meni bilo potrebno. Možda da sam prihvatio ponudu za ulaganje u Rimac Automobili, koju mi je Mate pred oko dvije godine dao, sad bih imao i za Concept One. No, na greškama se uči", kaže Cvetojević. Dodaje da se u njegovoj tvrtki trude poslovati u skladu s dobrim praksama u zaštiti okoliša, pa imaju i solarne kolektore za pripremu tople vode i grijanje, a planirali su izgraditi i mini solarnu elektranu koju zbog premalih kvota nisu uspjeli dovršiti. 

Komentari (9)
Pogledajte sve

imam osjećaj da ovo zanimanje poslovni andjeo više služi sa samoreklamu u poslovnim krugovima nego ima neku korisnu funkciju u ekonomiji.
tko je uopće čuo sa saleta dok nije postao poslovni andjeo i čime se uopće bavio prije toga.

Private equity investitori su ekipa koja ima brdo para i vozi aute tipa concept one( btw totalno promašen koncept,preporučujem rimcu da ode na izlet u modenu i okolicu da vidi kako se radi i zarađuje na superautomobilima.više ferrari zaradi na muzejima nego cijela autoindustrija u hrvatskoj skupa sa ad plastikom na čelu.

a kod tesla automobila mi je zanimljiva njihova koncepcija da ti plaćaju 3g mrežu za internet kako bi mogli znati di si ,pa im ona priča o anonimnosti i špijuniranju nije baš na listi pripriteta.ko kad todorić i ina vozačima kamiona ugradi gps pa kad moraš ići pišati moraš pisati poslije izvješće i razloge zašto si to obavio.

#poslovni anđeo #…..kakav je to anđeo u poslu ???….moli Boga svaku večer
i nema grijeha…u poslu…?!

Zašto ga gledate ko Boga….po čemu je on na mjestu kojem -jest..zaslužio ovakvu
bizarnu promidžbu…pa nije on nikakav INOVATOR..

A ako ste htjeli besplatno , između redova poslati poruku o Teslinim autima…
onda je koncepcija promašena….

***tri članka o Cvetojeviću, toliko ni Josipović s Milanovićom nikad nije imal

Ovo je ili neka malogradjanska tipicno hrvatska samoreklama ili sam propustio kad je financial times objavio kad je prvi englez kupio elektricni auto I kad je wall street journal to objavio za prvog amerikanca.

New Report

Close