Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Cilj je udvostručiti potrošnju do 2020.

Autor: Poslovni dnevnik
01. rujan 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Darko Lorencin/Jurica Galoic/PIXSELL

Ministar turizma o planovima.

Golf je jedan od ključnih proizvoda u turizmu, koji može produljiti turističku sezonu i privući novi segment turista, istaknuo je u petak ministar turizma Darko Lorencin na svečanom obilježavanju završetka investicije Golf & Country Club Zagreb otvaranjem klupske kuće.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kada je riječ o mediteranskim zemljama, u kojima je golf ponuda koncentrirana uglavnom uz priobalne turističke destinacije, one prosječno raspolažu sa šest golf igrališta na milijun dolazaka turista, dok Hrvatska ima oko 0,32 golf terena na milijun dolazaka turista, premda ima velike mogućnosti za razvoj golfa, prije svega zbog svoje pozicije kao najbliže tople turističke destinacije za emitivna tržišta srednje i istočne Europe, istaknuo je ministar turizma.

Golf je jedan od ključnih proizvoda u turizmu, koji može produljiti turističku sezonu i privući novi segment turista, istaknuo je u petak ministar turizma Darko Lorencin na svečanom obilježavanju završetka investicije Golf & Country Club Zagreb otvaranjem klupske kuće.

Kada je riječ o mediteranskim zemljama, u kojima je golf ponuda koncentrirana uglavnom uz priobalne turističke destinacije, one prosječno raspolažu sa šest golf igrališta na milijun dolazaka turista, dok Hrvatska ima oko 0,32 golf terena na milijun dolazaka turista, premda ima velike mogućnosti za razvoj golfa, prije svega zbog svoje pozicije kao najbliže tople turističke destinacije za emitivna tržišta srednje i istočne Europe, istaknuo je ministar turizma.

"Plan nam je povećati smještajne kapacitete za 7 posto do 2020. godine, te udvostručiti potrošnju u turizmu – sa sadašnjih 7 na 14 milijardi eura, a jedino čine to možemo napraviti su proizvodi, pri čemu je jedan od takvih proizvoda i golf", naglasio je Lorencin, najavivši tijekom jeseni izradu akcijskog plana razvoja golfa. 

Autor: Poslovni dnevnik
01. rujan 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close