Buking iz Njemačke 30 posto jači, traže se vile i velike sobe, a jako smo popularni u još dvije zemlje

Autor: Marija Crnjak , 22. veljača 2017. u 14:34
Organizatore putovanja sve više zanima pred i posezona, iako još fali sadržaja. Povijesna jezgra, Dubrovnik Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Organizatori putovanja tvrde da geopolitička situacija u svijetu ide u prilog Hrvatskoj, koja je i dalje među turistima percipirana kao sigurna destinacija.

Rast rezervacija turističkih putovanja iz Njemačke u ovom je trenutku za čak 30 posto jači nego prošle godine, otkrili su vodeći njemački organizatori putovanja na sastanku s ministrom turizma Garijem Cappelliem u Münchenu, gdje se održava turistički sajam F.re.e. Cappelli se sastao s predstavnicima Thomasa Cooka, DER Touristik Koln, FTI, Schauinslanda, ID Riva, Reisewelta, Misir Sonnenreisen te Novasol, a predstavnici svih turoperatora istaknuli su kako je Hrvatska destinacija koja posljednjih godina bilježi kontinuirani rast, javljaju iz Ministarstva.

Predstavnici Novasola, vodeće specijalizirane agencije za privatni smještaj istaknuli su kako se Hrvatska jako dobro razvija, a imidž raste zahvaljujući kvalitetnom radu u promociji. Ove godine Hrvatska bilježi 35 posto veći buking, što je zasluga veće ponude novih apartmana i kuća u obiteljskom smještaju, ali u prilog svakako ide i nastavak pada bukinga za Tursku i sjevernu Afriku, kažu u Novasolu.

Također su istaknuli kako sve više njihovih klijenata u Hrvatsku dolazi privatnim avionima, zbog čega se sve više traže vile. Predstavnici TUI-ja za Hrvatsku kažu da je ove godine vrlo popularna destinacija ne samo na tržištu Njemačke, već i u Rusiji te Velikoj Britaniji. Vrlo su optimistični u pogledu daljnjeg razvoja Hrvatske te vjeruju kako će u narednom periodu na turističkom tržištu odigrati važnu ulogu.

Ističu kako njihovi gosti sve više traže velike sobe, a preferiraju Istru, s time da je i Dalmacija sve zanimljivija. Šesti po veličini njemački turoperator te jedan od najbrže rastućih, Schauinsland Reisen, od ove godine prvi puta radi Hrvatsku i jako je zadovoljan dosadašnjim brojkama, kako za individualna, tako i za organizirana putovanje. Iz Misir Sonnenlandreisena, specijalista za putovanja u Hrvatsku od 1996. godine, ističu kako im je ove godine buking u porastu 30 posto.

Većina njihovih gostiju dolazi avionom, a uz hotele u Hrvatskoj, posjeduju i šest autobusa za grupe. Orijentirani su na pred i posezonu, a ove su godini zadovoljni čak i sa interesom za studeni. Posljednje dvije godine jako dobro raste i potražnja u segmentu kruzing putovanja, a razmišljaju o širenju poslovanja na kontinent, prije svega Zagreb i Varaždin. Kontinent je zanimljiv i Thomas Cooku koji osim hotela u svom portfelju ima i obiteljski smještaj. Inače, ministar je organizatorima putovanja najavio da će posebno podržati one zainteresirane za razvoj turizma na kontinentu, posebice ako se radi o putovanjima tijekom cijele godine.

Iz Thomasa Cooka također ističu kako geopolitička situacija u svijetu svakako ide u prilog Hrvatskoj, koja je i dalje među turistima percipirana kao sigurna destinacija. Na period izvan glavne sezone orijentiran je i manji turoperator iz Frankfurta, Reisewelt. Predstavnici ističu kako je ove godine promet puno bolji, ali isto tako kao problem vide činjenicu da osim u većim gradovima na obali, malo je sadržaja dostupno tijekom pred i posezone. Porast bukinga za Hrvatsku, od 20 posto, bilježi i Olimar, turoperator specijaliziran za ponudu posebnih hotela, tj. manjih i ekskluzivnijih hotela. Hrvatska kod njih bilježi rast posljednjih pet godina, a veliki potencijal vide i u narednom razdoblju.

Kako je poznato, tržište Njemačke jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta, odakle je lani ostvareno 2,3 milijuna dolazaka (+7,2 posto) i 17 milijuna noćenja (+8,3 posto), što je oko 23 posto hrvatskih gostiju. Od ukupnog broja njemačkih turista u 2016., 35 posto ih je putovalo organizirano, a 65 posto individualno. Istra je vodeća regija prema turističkom prometu s njemačkog tržišta slijedi Kvarner, Split i Zadar. Najčešće korištena vrsta smještaja njemačkih gostiju su objekti u domaćinstvu (33 posto), zatim slijede kampovi (30 posto) te hoteli (28 posto).

Komentari (8)
Pogledajte sve

Kako da dobro živim, a da malo kupujem objasni ti meni rođo.
Samo taki budi ko ja, pa ćeš znat da si živijo.



onda uzmi koju dionicu, trebao bi nešto uzet u pevecu

sad vam plaća pevec da pišete hvalospjeve o toj firmi i dionici? smiješni ste. radite izravno u interesu prijašnjih vjerovnika peveca koji su dobili dionice, pomažete im da ih se riješe nauštrb malih i neiskusnih ulagača. sve je to u duhu vašeg odgoja kojim se dičite na drugim temama. lijepo. no, sve se vrati, ako ne vama, onda vašim potomcima. svaka zloćestoća dođe na naplatu.
[/quote]

bravo, svaka čast!



onda uzmi koju dionicu, trebao bi nešto uzet u pevecu

sad vam plaća pevec da pišete hvalospjeve o toj firmi i dionici? smiješni ste. radite izravno u interesu prijašnjih vjerovnika peveca koji su dobili dionice, pomažete im da ih se riješe nauštrb malih i neiskusnih ulagača. sve je to u duhu vašeg odgoja kojim se dičite na drugim temama. lijepo. no, sve se vrati, ako ne vama, onda vašim potomcima. svaka zloćestoća dođe na naplatu.
[/quote]

znalcevsin = Belupo 2.0


onda uzmi koju dionicu, trebao bi nešto uzet u pevecu

sad vam plaća pevec da pišete hvalospjeve o toj firmi i dionici? smiješni ste. radite izravno u interesu prijašnjih vjerovnika peveca koji su dobili dionice, pomažete im da ih se riješe nauštrb malih i neiskusnih ulagača. sve je to u duhu vašeg odgoja kojim se dičite na drugim temama. lijepo. no, sve se vrati, ako ne vama, onda vašim potomcima. svaka zloćestoća dođe na naplatu.

New Report

Close