Ulaganja pulske Arene do 2022. godine blizu 100 milijuna eura

Foto: Dusko Marusic/PIXSELL Foto: Dusko Marusic/PIXSELL

Putem javne ponude Grupa je u 2017. prikupila 788 milijuna kuna, od kad investiraju 3 puta više prosječno nego prije javne ponude.

Ukupne investicije Arena Hospitality Grupe u 2018. godini i 2019. godini iznose 447 milijuna kuna u hotele i kampove Hrvatskoj i Njemačkoj, plus 190 milijuna kuna koliko grupa planira uložiti u rekonstrukciju Hotela Brioni, navodi se u prezentaciji poslovnih rezultata kompanije koja je spremna i za nove akvizicije u središnjoj i istočnoj Europi. Kako je poznato, putem javne ponude Grupa je u 2017. prikupila 788 milijuna kuna, od kad investiraju 3 puta više prosječno nego prije javne ponude. 

Grupa koja posluje u tri zemlje (Njemačka, Mađarska, Hrvatska) pod 4 brenda, uključujući Park Plaza i Art’otel lani je ostvarila 758 milijuna kuna ukupnog prihoda, što je povećanje od 5,6 posto u odnosu na rekordnu 2017., s rastom u svim segmentima, hotelima, turističkim naseljima i kampovima. Samo u Hrvatskoj imali su prihod od 503,8 milijuna kuna. 

Nakon lanjskog ulaganja u glamping Arena One 99 vrijednog 70 milijuna kuna, u ovoj godini u planu je ulaganje 128 milijuna kuna u Kažela kamp, 60 milijuna kuna planiraju uložiti u Verudela Beach turističko naselje koje bi trebalo biti gotovo do 2020., kad je u planu početak radova na Hotelu Brioni. U obnovu Art’otela Berlin Kudamm uložit će 53 milijuna kuna.

Kako je poznato, putem javne ponude Grupa je u 2017. prikupila 788 milijuna kuna, od kad Grupa investira 3 puta više prosječno nego prije javne ponude. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!