Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Petrokov kreće 
u veliko širenje

Autor: Darko Bičak
16. svibanj 2016. u 08:08
Podijeli članak —
Simona Zavratnik, direktorica je Petrokova od 2012. godine, Foto: PD

Obiteljska tvrtka za klimatizaciju i grijanje postaje međunarodna korporacija.

Tvrtka Petrokov, jedan od najvažnijih igrača na hrvatskom tržištu klimatizacijske opreme, grijanja, obnovljivih izvora energije i sanitarija, lani je imala prihod od gotovo 200 milijuna kuna. Kako objašnjava direktorica Simona Zavratnik, bilježe godišnji rast od 10 posto, a očekivanja za ovu godinu još su ambicioznija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Širimo asortiman, uvodimo nove partnere te otvaramo tri nove poslovnice, u Zagrebu, Čakovcu i Zadru. Planiramo zadržati takav trend rasta te biti prisutni u cijeloj Hrvatskoj. Ulažemo u nove kompetencije i nove stručnjake”, ističe Zavratnik, koja je na čelu Petrokova od 2012., kad je osnivač i dotadašnji vlasnik Krunoslav Petrokov većinski udjel od 70% prodao austrijskom partneru Odörferu sa sjedištem u Grazu. 

Tvrtka Petrokov, jedan od najvažnijih igrača na hrvatskom tržištu klimatizacijske opreme, grijanja, obnovljivih izvora energije i sanitarija, lani je imala prihod od gotovo 200 milijuna kuna. Kako objašnjava direktorica Simona Zavratnik, bilježe godišnji rast od 10 posto, a očekivanja za ovu godinu još su ambicioznija.

“Širimo asortiman, uvodimo nove partnere te otvaramo tri nove poslovnice, u Zagrebu, Čakovcu i Zadru. Planiramo zadržati takav trend rasta te biti prisutni u cijeloj Hrvatskoj. Ulažemo u nove kompetencije i nove stručnjake”, ističe Zavratnik, koja je na čelu Petrokova od 2012., kad je osnivač i dotadašnji vlasnik Krunoslav Petrokov većinski udjel od 70% prodao austrijskom partneru Odörferu sa sjedištem u Grazu. 

Za razliku od Odörfera, u čijem biznisu prevladava dizajnerska keramika, Petrokov 80% prihoda ostvaruje u sustavima klimatizacije i grijanja, a samo 20% u keramici. Iako hrvatska tvrtka planira dalje ulagati u razvoj usluga i proizvoda klimatizacije, grijanja, sanitarija te OIE, cilj im je posebno podići udjel prodaje keramike. Uglavnom su orijentirani na veleprodajno tržište, B2B segment poslovanja čini oko 75% prihoda.

I tri nove poslovnice bit će namijenjene uglavnom profesionalnim kupcima, tvrtkma i monterima obrtnicima, a 2017. trebali bi ozbiljnije krenuti u otvaranje salona za građane. Sad posluju preko sjedišta u zagrebačkoj Klari te šest poslovnica u Zagrebu i na Jadranu. 

Ulažu i u solarne elektrane. Jedna od njih, prva i najveća takve vrste u Hrvatskoj, na krovu je njihove zgrade u Klari i u vlasništvu je tvrtke Petrokov, a druge dvije, u Kanfanaru i kod Šibenika, u vlasništvu su obitelji Petrokov. Planiraju i širenje u regiju. “Odörfer ima strategiju osvajanja regije. Hoće li to biti preko Petrokova, samog Odörfera ili nekog trećeg brenda, još nije odlučeno”, otkriva Zavratnik.

Autor: Darko Bičak
16. svibanj 2016. u 08:08
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close