Olival ulaže 8,5 milijuna u novi pogon i planira izvozni prodor uz nova proširenja u asortimanu prirodne kozmetike

Autor: Marta Duić , 01. lipanj 2016. u 07:30
Ove godine je počela gradnja pogona vrijednog 8,5 milijuna kuna

Prošle godine tvrtka je imala rast od 56 posto u odnosu na 2014. godinu te ostvareni prihod od 12,58 mil. kuna.

Obiteljska tvrtka Olival koja se bavi proizvodnjom kozmetičkih proizvoda temeljenih na prirodnim aktivnim tvarima, ima iza sebe uspješnu poslovnu godinu. Lani su imali rast od 56 posto u odnosu na 2014. te ostvareni prihod od 12,58 milijuna kuna. Osim toga, bilježe i rast u zapošljavanju od 23 posto, a taj trend rasta u zapošljavanju nastaviti će se i u 2016. godini, budući da u listopadu ove godine planiraju završetak izgradnje novog proizvodnog pogona.

Od hobija do biznisa

˝U ovoj godini je dogovorena suradnja sa drogerijskim lancem u Slovačkoj, gdje smo ulistali SUN liniju. Uz plan širenja na nova tržišta i novi asortiman, očekujemo da ćemo i ove godine nastaviti s trendom pozitivnog poslovanja uz rast od minimalno 25 posto. Ipak naš najveći ovogodišnji uspjeh sigurno je početak izgradnje novog proizvodnog pogona u vrijednog 8,5 milijuna kuna potpomognuto sa potporom Europskog fonda za regionalni razvoj u iznosu od 2,9 milijuna kuna˝, rekla nam je  magistra Vlasta Pojatina.

 

12,57milijuna

kuna prihoda imao je prošle godine Olival

Svojim proizvodima koji se baziraju pretežno na biljkama iz okoliša oduševljavaju tržište još od 1994. godine. Posjedujući veliko iskustvo i znanje iz područja kozmetologije, farmacije i fiziologije kože, magistra Vlasta Pojatina bila je u mogućnosti samostalno kreirati proizvode, njihovu formulaciju i recepturu, na temelju čega su se potom razvijale nove linija. Danas novom razvoju i rastu doprinosi mladi tim ljudi na čelu s Marijanom Pojatinom, direktorom i inženjerom kemije koji je stečena znanja sa studija u Americi uspješno prenio u obiteljsku tvrtku.

˝U početku je bio veliki izazov ući u poslovanje sa snažnim distributerima i drogerijskim lancima, no danas već znamo kako, uhodali smo poslovanje i dobru suradnju. Razvijamo i proizvodnju iz usluge pa tako komuniciramo s dosta malih tvrtki koje nemaju osiguranu proizvodnju te nam dolaze s idejama, ali  sa velikim robnim markama ˝, kaže magistra Vlasta Pojatina. Sve je počelo kada se hobi izrade različitih kreme i ulja za masažu, koje je Pojatina izrađivala za sebe i obitelj pretvorio u biznis, odnosno kada je u prizemlju obiteljske kuće pokrenula malu galensku proizvodnju i po tradicionalnim farmaceutskim formulacijama počela izradu originalnih kozmetičkih proizvoda iz prirodnih sirovina.

˝Trend zdravog života i uporaba prirodne kozmetike poklopila se s našim idejama i vizijom da razvijamo proizvode na prirodnoj bazi, certificiramo ih i time ojačavamo poziciju i prepoznatljivost. Naš adut mogla bi biti i ekonomska neovisnost te siguran i postepen rast i razvoj tvrtke i poslovanja. Praćenje legislative i usklađenost s EU direktivama, suradnja s institucijama, prvenstveno HZJZ, danas daje rezultate˝, kaže Pojatina.

Kako kaže, rast poslovanja tekao je postepeno, bilo je godina s manjim ili većim rastom, ali ponosno kaže kako pada i stagnacije nije bilo. Olival trenutno u svome asortimana ima ukupno 86 proizvoda podijeljenih na nekoliko linija. Pojatina naglašava kako zadnjih godina bilježe značajan rast prodaje linije za sunčanje i suhih ulja. Trenutno Olival zapošljava 18 ljudi.

˝Formulacije ili „recepti“ po kojima izrađujemo proizvode naša su specijalnost. To je nešto što uvijek radimo sami na temelju znanja i iskustva. Trenutno je najtraženija naša linija prirodne kozmetike za njegu lica na bazi eteričnog ulja smilja koja je ujedno i nosioc prestižnog Natrue certifikat, najpoznatijeg certifikata za prirodnu kozmetiku. Povjerenje kupaca stječe se i gradi godinama, a mi smo izgradili hrvatski brend koji dokazuje da i mala proizvodnja može doseći visoku kvalitetu i dostupnost, kako domaćem tako i europskom kupcu˝, tvrdi Pojatina.

Nova tržišta

Pojatina naglašava kako i ove godine očekuju daljnji pozitivan rast tvrtke, nove linije proizvoda certificirane prirodne kozmetike i dodatno širenje u segmentu prirodne kozmetike kao i preseljenje u novi pogon i nova zapošljavanja. Poručuje kako u ovoj godini planiraju nastaviti sa razvijanjem inovativnih proizvoda te širenjem brenda Olival na nova tržišta, s naglaskom na tržišta zapadne Europe. U planu je sadnja i uzgoj vlastitih nasada smilja koje će se odlikovati organskim certifikatom za prirodne sirovine.

Komentirajte prvi

New Report

Close