FOTO: Lidl predstavio novi projekt koji će biti dobra prilika mnogima

Autor: Marta Duić , 04. studeni 2016. u 12:42
Foto:Nel Pavletic/PIXSELL

Lidl je danas predstavio svoj novi projekt Okusi svoj zavičaj kojem je cilj okupljanje lokalnih proizvođača diljem Hrvatske i da im se time omogući plasman na policama Lidla.

 Osim tog primarnog cilja, ovim žele potaknuti i konkurentnost hrvatskih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva. Natječaj je otvoren od 4. studenog do 15.prosinca.

"Ovaj natječaj je logičan nastavak naše linije proizvoda Okusi zavičaja koju imamo od 2013.godine na našim policama.  Širimo je na voće i povrće i dajemo priliku manjim OPG-ovima za koje znamo da su često suočeni s problemom kako doći u kontakt s trgovačkim lancima poput našeg. Ovim projektom ne samo da podupiremo nago pokazujemo kako su nam lokalni proizvođači bitni" , pojasnio je Alen Halamić, član uprave Lidla Hrvatska.

Najavio je kako im ovim neće samo pružiti podršku, nego će im omogućiti i edukaciju čime će im omogućiti plasman i izvan granica Lijepe naše te unaprijediti i podići domaću proizvodnju na višu razinu.

Božica Marković iz HGK napominje kako će kao partner projekta kroz sustav županijskih komora obavijestiti sve poljoprivrednike da se jave na ovaj natječaj.

"Naši poljoprivredni proizvođači trebaju se dokazati, a mi ćemo im sa našom stručnom pomoći biti desna ruka u usvajanju nekih novih standarda. Ovo je prilika za jačanje konkurentnosti i na domaćem i na izvoznim tržištima za  više od 34.000 proizvođača voća i povrća. Interes nam je da u lancu vrijednosti od polja do police bude prisutan partnerski odnos koji doprinosi stvaranju dodane vrijednosti u tom lancu", ističe Marković.

Zlatko Vinković, vlasnik poljoprivrednog obrta iz Belice nedaleko od Čakovca dokaz je da se može. On naime već 10 godina surađuje s Lidlom.

"Tražlili su ozbiljnog i dugoročnog dobavljača. Stalnim ulaganjem u tehnologiju došli smo do toga da snabdijevamo 89 Lidlovih filijala. Put od ručne vage do automatske pakirnice prošli smo upravo zahvaljujući partnerskom odnosu s Lidlom", kaže Zlatko Vinković.

Vinković za njihovu proizvodnju kaže da je spoj tradicije i suvremene tehnologije  i ponosan je što njegova djeca nastavljaju obiteljski posao. Poljoprivredni obrt Vinković na više od 300 hektara proizvodi krumpir i luk, a od ove godine zbog obećanog skladišnog prostora odlučili su se na još jednu kulturu – butternut tikvu. Nasade ima u krugu 30 km od gospodarstva, a surađuje s desetak kooperanata. U idealnim uvjetima dnevno imaju i stotinjak tona krumpira.

Osam stalnih zaposlenika i sezonski radnici iz sela Bjelica koje ima stoljetnu tradiciju sadnje krumpira do kraja godine sele u novi skladišni prostor. Novi skladišni prostor u koji je Vinković investirao prostire se na 6000 metara kvadratnih, a  Vinković kaže kako je siguran da će im logistički olakšati posao. Uvodi se još jedna linija za pakiranje, dvije komore u kojima će se skladištiti krumpir i luk. Ovaj poljoprivredni obrt ponosni je vlasnik i Global gap certifikata.

"Rasli smo zajedno s Lidlim i vjerujemo da je ovih deset godina tek početak",  zaključuje Vinković.

Komentari (10)
Pogledajte sve


..hoćeš reći….lažu na deklaraciji povrća..? …boje se napisati Srbija…misle da ljudi neće htjeti kupovati…

nemamo mi skoro ništa voća iz srbije, a na žalost ni iz makedonije . tu i tamo grožđe iz crne gore u konzumu i iz makedonije na tržnicama, uz lubenice, ali također jako rijetko. premala je proizvodnja u mkd i cg, dok srbi sve izvoze u rusiju. mi dobijamo paradajz iz nizozemske ili naš, ali zagađen. imamo jako loše voće u ponudi. talijansko sa bivših smetlišta, španjolsko iz staklenika i ponekad grčko i tursko, ali rijetko na žalost.

..hoćeš reći….lažu na deklaraciji povrća..? …boje se napisati Srbija…misle da ljudi neće htjeti kupovati…

to je nešto drugo, ja ti govorim o proizvodima iz dućana. ovo što ti želiš, to se naravno neće dogoditi. zato možemo biti sretni kad vidimo nešto iz makedonije, srbije ili crne gore. kad oni uđu u EU, tada će i tome doći kraj. djeca će nam biti osuđena na GMO i herbicide. a ovaj biser to ne shvaća. on gleda politiku, njemu smeta što jede srpski proizvod…pa kako netko može zbog nacionalizma trovati svoj organizam. eno neka jede mars i twix onda. to je zdravo.

Kolega Delboy, OPG – nemaju toliko novaca za zaštitu , koliko imaju profesionalni proizvođači…
Takodjer, povlačenje HERBICIDA iz prodaje / nema ih više u trgovinama / …. doprinjet će još većem povratu mehaničkoj obradi korova ….i time NAGLASITI EKOLOŠKU proizvodnju…

evo moj mali primjer.

..moja kčer ima 29 g. Ove godine prvi puta na vrtu je vidjela kako raste krumpir tj. gomolje u zemlji…
Specijalno za nju, pazim da vidi kako napreduje uzgoj takvog povrća, i nastojimo ga stalno koristiti
u prehrani. NEUSPOREDIVA JE RAZLIKA, ljudi…nevjerojatna, ne možeš pogriješiti u usporedbi…
/ iako sebi možemo kupiti sve u supermarketima, svo -takvo dragocjeno povrće , čuvamo
i koristimo ko da je najveće blago..zašto? Ne znam. Cijenimo sebe i svoje zdravlje.
Naravno, u uzgoju imamo pomoć na svom posjedu.

New Report

Close