Nakon što smo zahvaljujući našem čitatelju otkrili da je regulator uveo odštetu od 10 kuna po satu ili 240 kuna dnevno za kašnjenje u prijenosu broja koju mogu iskoristiti građani i tvrtke ukoliko im operateri ne prebace broj na vrijeme, telekomunikacijski regulator Hakom objavio je rješenje regulatornog spora između Vipneta i Hrvatskog telekoma po kojem je vidljivo da i operateri imaju pravo na slične odštete.
Hakom je objavio da je HT dužan Vipnetu isplatiti puni iznos od 395.000 kuna odštete zbog kašnjenja u isporuci veleprodajne usluge za prijenos glasa preko VoIP-a i digitalne televizije IPTV-a u sve četiri regije, odnosno područjima Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka. Kako stoji u rješenju Hakoma odšteta se kreće od 500 do 2500 kuna po danu."Ukoliko T-Com ne realizira Zahtjev za pristupni kapacitet unutar roka iz članka 4.1. ove standardne ponude, T-Com će biti obvezan operatoru korisniku isplatiti za svaki dan kašnjenja slijedeću naknadu: unutar prvih 0 dana zakašnjenja naknada za zakašnjenje iznosi 500,00 kn po danu kašnjenja, od 11. dana zakašnjenja naknada za zakašnjenje iznosi 2.500,00 kn pod danu kašnjenja", stoji u rješenju. U Hakomu kažu da su do sada imali samo dva ovakva spora. Drugi je onaj između HT-a i H1 Telekoma. No, ističu da se naknade ne računaju na isti način kao za krajnje korisnike, odnosno građane i tvrtke, jer je riječ o drugačijem tipu kašnjenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu