HT mora i Vipu platiti odštetu zbog kašnjenja

Autor: Bernard Ivezić , 25. ožujak 2013. u 22:01
Hrvatski telekom mora platiti 395.000 kuna/PIX

Za prvih deset dana kazna je polovica mjesečne naknade za tu uslugu, a za više dana 150% mjesečne naknade.

Nakon što smo zahvaljujući našem čitatelju otkrili da je regulator uveo odštetu od 10 kuna po satu ili 240 kuna dnevno za kašnjenje u prijenosu broja koju mogu iskoristiti građani i tvrtke ukoliko im operateri ne prebace broj na vrijeme, telekomunikacijski regulator Hakom objavio je rješenje regulatornog spora između Vipneta i Hrvatskog telekoma po kojem je vidljivo da i operateri imaju pravo na slične odštete.

Hakom je objavio da je HT dužan Vipnetu isplatiti puni iznos od 395.000 kuna odštete zbog kašnjenja u isporuci veleprodajne usluge za prijenos glasa preko VoIP-a i digitalne televizije IPTV-a u sve četiri regije, odnosno područjima Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka. Kako stoji u rješenju Hakoma odšteta se kreće od 500 do 2500 kuna po danu."Ukoliko T-Com ne realizira Zahtjev za pristupni kapacitet unutar roka iz članka 4.1. ove standardne ponude, T-Com će biti obvezan operatoru korisniku isplatiti za svaki dan kašnjenja slijedeću naknadu: unutar prvih 0 dana zakašnjenja naknada za zakašnjenje iznosi 500,00 kn po danu kašnjenja, od 11. dana zakašnjenja naknada za zakašnjenje iznosi 2.500,00 kn pod danu kašnjenja", stoji u rješenju. U Hakomu kažu da su do sada imali samo dva ovakva spora. Drugi je onaj između HT-a i H1 Telekoma. No, ističu da se naknade ne računaju na isti način kao za krajnje korisnike, odnosno građane i tvrtke, jer je riječ o drugačijem tipu kašnjenja.

Navode da je u slučaju spora između Vipneta i HT-a riječ o naknadi za zakašnjenje u realizaciji zahtjeva za pristupni kapacitet. "Od lani se te kazne računaju tako da za svaki dan zakašnjenja unutar prvih deset dana zakašnjenja odšteta iznosi polovicu mjesečne naknade za odgovarajuću veleprodajnu uslugu, a za slučaj kašnjenja od 11 ili više dana iznosi 150 posto mjesečne naknade za tu uslugu", kažu u Hakomu. Uz njih su određene i druge naknade poput one za zakašnjenje u otklanjanju kvarova i naknade za zakašnjenje u realizaciji zahtjeva. U Vipnetu pozdravljaju odluku regulatora."Hakom je detaljno ušao u meritum stvari i odluku donio uvažavajući sve činjenice, a to će pozitivno djelovati na krajnje korisnike. HT ima rok u kojem mora isplatiti odštetu i vjerujemo da će taj rok ispoštovati", zaključuju u Vipnetu. HT komentar planira u idućih nekoliko dana.

Komentirajte prvi

New Report

Close