Hrvatska agencija u utrci za ekskluzivnu Google nagradu

Foto: Marc M?ller/DPA/PIXSELL Foto: Marc M?ller/DPA/PIXSELL

Hrvatska tvrtka je tako jedna od 48 najboljih agencija iz Europe, Rusije i Afrike koje su ušle u najuži krug ovog Google natjecanja uslijed uspješne digitalne kampanje koju su provele za svog klijenta.

Ovo natjecanje prepoznaje uspjehe najboljih digitalnih agencija iz Europe, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike (EMEA). Arbona je tako jedna od 48 najboljih agencija iz Europe, Rusije i Afrike koje su ušle u najuži krug ovog Google natjecanja uslijed uspješne digitalne kampanje koju su provele za svog klijenta.

Kao agencija koja nudi široki spektar digitalnih usluga, Arbona je svoju prijavu temeljila na digitalnoj kampanji kreiranoj za klijenta. U prijavljenom se case-studyu trebalo demonstrirati koji su bili postavljeni ciljevi kampanje, način njene izvedbe te krajnji učinak, odnosno kako se klijentu pomoglo u njegovom online poslovanju.

Arbona je Google Premier Partner, odnosno dio programa kojeg je Google pokrenuo kako bi pomogao malim i srednje velikim poduzećima (SMB) u njihovom online pristupu i pronalasku novih klijenata. Kako bi se kvalificirali, digitalne marketinške agencije ili profesionalci moraju položiti niz ispita i dokazati svoje znanje i vještine prilikom korištenja Googleovih proizvoda za oglašavanje. “Kao Google Partner, agencije dokazuju svojim potencijalnim klijentima da imaju upravo ono što je potrebno kako bi im pomogli u njihovom online poslovanju.”, objašnjava Helene Ambiana, voditeljica Google Partners. “Za mala poduzeća koja su tek krenula ili pak za veće firme koje tek trebaju napraviti svoj prvi online korak, vrlo je važno da su sigurni da surađuju s cijenjenim partnerom kojeg je Google potvrdio.”

Arbonini će stručnjaci prisustvovati svečanoj ceremoniji proglašenja pobjednika za EMEA regiju koja će se održati u Dublinu u Irskoj u rujnu ove godine.

Komentari (1)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!