Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HGSPOT u 2015. rastao 50 posto, na 95 milijuna kuna

Autor: Bernard Ivezić
03. ožujak 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Saša Lončar, direktor HGSPOT-a/A. Magzan/PIXSELL

Otvorili dvije nove trgovine, proširili suradnju s Appleom i narasli sa brendom e-cigareta.

Zagreb HGSPOT, lanac trgovina IT robom, objavio je da je lani imao rast prihod od 50 posto, na 95 milijuna kuna, uz rast neto dobiti od 29 posto, na tri milijuna kuna. Broj zaposlenih tvrtka je povećala na 50. Rast je potaknulo otvaranje dviju novih poslovnica tijekom 2015. godine, u Splitu i Zagrebu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tvrtka sad ima šest trgovina  u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Vinkovcima te ih sada ima ukupno šest. Dodatno, HGSPOT je proširio suradnju s Appleom, zahvaljujući čemu je najvredniji brend na svijetu prvi put investirao u maloprodaju u Hrvatskoj. Sličnu suradnju je ugovorio i sa Samsungom. HGSPOT je lani ostvario znatan  rast prihoda od vlastitog brenda električnih cigareta i tekućina za e-cigarete Virginia White.

Zagreb HGSPOT, lanac trgovina IT robom, objavio je da je lani imao rast prihod od 50 posto, na 95 milijuna kuna, uz rast neto dobiti od 29 posto, na tri milijuna kuna. Broj zaposlenih tvrtka je povećala na 50. Rast je potaknulo otvaranje dviju novih poslovnica tijekom 2015. godine, u Splitu i Zagrebu.

Tvrtka sad ima šest trgovina  u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Vinkovcima te ih sada ima ukupno šest. Dodatno, HGSPOT je proširio suradnju s Appleom, zahvaljujući čemu je najvredniji brend na svijetu prvi put investirao u maloprodaju u Hrvatskoj. Sličnu suradnju je ugovorio i sa Samsungom. HGSPOT je lani ostvario znatan  rast prihoda od vlastitog brenda električnih cigareta i tekućina za e-cigarete Virginia White.

Trgovac navodi da su lani postali najprodavaniji brend e-cigareta u Hrvatskoj, a da je tome pomoglo i to što ga prodaju na više od dvije tisuće prodajnih mjesta. Saša Lončar, direktor tvrtke HGSPOT Informatika, koji je 2011. preuzeo posrnuli HG Spot, kaže da je zadovoljan. "Tržište maloprodaje IT opreme lani je blago palo, na pet milijardi kuna, dok je HGSPOT snažno rastao zahvaljujući investicijama i novim proizvodima. To očekujemo i u 2016.", zaključuje Lončar.

Autor: Bernard Ivezić
03. ožujak 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close