Froddo ‘progutao’ Bambi

Autor: Božica Babić , 02. srpanj 2015. u 14:00
Foto: Vjeran Zganec-Rogulja/PIXSELL

Poznate cipelice Bambi ne nestaju, ali će u dućanima biti plasirane pod novim imenom.

Ivančica, vodeća hrvatska tvrtka u proizvodnji obuće za djecu i odrasle, izvijestila je danas kako je završila postupak integriranja Bambija, čiji je većinski vlasnik postala još u ožujku 2013.

Time Ivančica otvara novu fazu dugoročne razvojne strategije. Osim što od 1. srpnja pripajanjem preuzima svu pokretnu i nepokretnu imovinu, prava i obveze trgovačkog društva Bambi s ovom integracijom brend Bambi postaje dio Froddo brenda čime se, poručuju iz tvrtke, stvara još snažniji brend dječjeg segmenta, kako u proizvodnji, tako i u dizajnu.

"Objedinjavanjem dječjih brendova Froddo i Bambi u jedan jačamo snagu kako na domaćem, tako i na inozemnim tržištima, te stvaramo novu priliku i za kupce i za tvrtku. Povezivanje brendova rezultat je promišljanja budućnosti tvrtke, kao i odgovor na nove zahtjeve tržišta te potrebe i želje kupaca.“ ističe Nada Zver, direktorica Ivančice.

U sljedećim mjesecima, najavljuju iz Ivančice, provodit će rebrending prodajnih mjesta Bambi na način da će Bambi trgovine dobiti novi izgled, a poslovanje će nastaviti pod imenom Froddo.

Osim pripajanja Bambija, i brend Froddo će od jeseni zaživjeti uz novu filozofiju koja uključuje novi vizualni identitet te novi shop koncept, a sa jesenskom kolekcijom za 2015. tržištu će biti prezentirana i posebna linija Bambi steps – koraci za najmlađe dostupna u rasponu veličina od 17 do 27.

Ivančica će u 2016. obilježiti 70 godina rada uz nastavak aktivnosti na jačanju liderske pozicije u segmentu dječje obuće na domaćem i europskom tržištu. Asortiman je dostupan na više od 300 prodajnih mjesta u Hrvatskoj i svijetu, od kojih je 39 vlastitih trgovina uz dva web ahopa. Izvozno je orijentirana, više od 70 posto ukupnog prihoda ostvaruje na 20 inozemnih tržišta Europe, Azije i Afrike. Zapošljava više od 1.000 djelatnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close