Redizajnirane Borosane ponovno uvesti na velika vrata, učiniti da Startasice postanu globalno prepoznatljive, baš kao i novi proizvod – espadrile nastale u suradnji s modnim brendom Hippy Garden, tek su neki projekti iz lepeze dugoročnih planova vukovarske tvrtke Borovo koja ove godine obilježava 85. rođendan. Naravno, u ambiciozni razvojni projekt uključen je i klasični kožni asortiman obuće te i onaj gumeni, namijenjen posebno ribičima i lovcima.
Voditelj projekata u Borovu Damir Rupčić otkriva kako posljednjih mjeseci intenzivno pregovaraju s mnogim tvrtkama, posebice onima iz turističkog portfelja duž Jadrana, ali i kontinenta. Pokrenuli su, kaže, ofenzivan pristup tržištu nabijen pozitivnim tonovima kako bi potaknuli čvršću suradnju i partnestvo između njih kao proizvođača i turističkih destinacija, gdje je s obzirom na brojne inozemne goste moguća prodaja njihova asortimana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odlično !
Gosti hotela će biti oduševljeni kad vide spremačice u borosanama , još da im obuku i plave kute , neprocjenjivo 🙂 I eto nas opet u socijalističkom – turističkom raju .
Odlična promocija nekad jakog i prepoznatljivog brenda na ovim prostorima! Bravo!!
Ja sam za.
jos da uvedu karirane stolnjake u lokale ( s borosanama naravnbo) i to je pravi ugodjaj za dobru klopu i atmosferu.
Uključite se u raspravu