Bellabeat otvorio ured u New Yorku i traži 20 ljudi

Autor: Bernard Ivezić , 19. ožujak 2018. u 08:09
Foto: Dalibor Urukalović / Pixsell

Nešto više od tri mjeseca otkako ga je bivši zaposlenik prozvao zbog smanjenja broja zaposlenih Sandro Mur objavio je da se šire.

Bellabeat, drugi najuspješniji hrvatski startup po visini prikupljenih investicija pred proljeće se bacio u ofenzivu. 

Nakon high-tech proizvoda za trudnice, fitness trekera i primjene umjetne inteligencije u očuvanju zdravlja, ovaj startup nastao u Zagrebu, sada se širi i na tržište joge i meditacije.

Tvrtka traži 20 novih zaposlenika, čime će, prema podacima s kojima raspolažemo, narasti na njih 70. Zaokret je to nakon vala otpuštanja krajem prošle godine, kad je Bellabeat  zbog toga preko Youtubea prozvao jedan bivši zaposlenik. 

Prevelik R&D
Sandro Mur, suosnivač i direktor Bellabeata izjavio je za Poslovni dnevnik da su imali prevelik R&D odjel u odnosu na distribuciju te sada to preokreću.  "Bellabeat širi tim u područjima distribucije i lanca dostave. San Francisco je Bellabeatu oduvijek bio problematičan zbog prevelike vremenske razlike, i premalo strateških partnera u 'consumer spaceu'. New York pak istražujemo više od godinu dana i sada je pravo vrijeme za takav potez", kaže Mur.

Dodaje da je Bellabeat uz novi ured u New Yorku preselio i svoje središte u Zagrebu u novi prostor.  Bellabeat je zakupio jedan kat Hoto tornja, bivšeg sjedišta Hrvatskog telekoma. Mur naglašava da će u trećem kvartalu to proširiti na dva kata. Osim reorganizacije poslovanja, startup je reorganizirao i ponudu. Uz naglasak na pametnom nakitu Leafu, pametnoj boci za vodu te softveru za umjetnu inteligenciju Airiju, predstavio je novi adut: mirisni osvježivač prostora Mist.

Veliki apetiti
Mur navodi da su unutar wellnessa fokus s fitnessa, gdje imaju konkurenciju poput Garmina, prebacili na yogu i meditaciju, koji u posljednje vrijeme snažno rastu. Pojašnjava da žele tehnologiju pomiješanu s dobrim dizajnom uvesti u wellness.

Mist je pak, navodi, za Bellabeat i dodatan izazov, jer predstavlja način kroz koji testiraju pretplatničke modele na hardverskim proizvodima. "Kad govorimo konkretno o Mistu treba znati da će tržište aroma difuzera narasti na tri milijarde dolara u narednih pet godina, a takvi su proizvodi već sada među pet najprodavanijih Amazonovih za 2018. godinu", kaže Mur.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Šta ova firma nije propala još?

New Report

Close