Atlantic Grupa je u 2015. godini ostvarila prihode od prodaje od 5,4 milijarde kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 5,6 posto. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 404,0 milijuna kuna i manja je za 8,3 posto, najviše uslijed rasta cijena sirovina i nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 242,3 milijuna kuna, što je rast od 21,1 posto u odnosu na 2014.
Od važnih poslovnih događaja u 2015. ističe se reorganizacija distribucijskog poslovanja uz osnivanje distribucijskih kompanija na tržištima Njemačke i Austrije, što pokazuje izniman fokus na daljnju internacionalizaciju. Godinu je obilježio i nastavak jačanja distribucije u regiji, a u Hrvatskoj se ističe ugovor s novim principalom Phillips Hrvatska. Također je, nakon nepune godine od početka radova, počela s radom nova tvornica energetskih pločica iz asortimana sportske prehrane u Novoj Gradiški, u koju je uloženo 100 milijuna kuna. Posljednja akvizicija Atlantic Grupe – tvrtka Foodland, uspješno je integrirana te danas s brendom Bakina tajna čini novo poslovno područje Gourmet, a krajem godine je sa Spider Grupom, dugogodišnjim ugovornim partnerom u proizvodnji čajeva pod brendovima Cedevita i Naturavita, potpisan ugovor o kupoprodaji poslovanja s čajevima. U 2016. godini nastavlja se fokus na internacionalizaciju i rast na postojećim tržištima, a posebnu pozornost kompanija i dalje posvećuje održavanju likvidnosti te upravljanju financijskim obvezama i rizicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu