Agrokor starta A007 u nedjelju u ponoć

Autor: Bernard Ivezić , 31. ožujak 2016. u 12:51
Foto: Press

Iza projekta A007 nalazi se web trgovina Abrakadabra.com s kojom koncern želi postati glavni e-trgovac u jugoistočnoj Europi.
Online trgovina Abrakadabra krenut će s ponudom 100 tisuća artikala.

Agrokor je najavio da će svoju platformu A007 otvoriti za javnost u nedjelju u ponoć. Iza projekta A007 nalazi se web trgovina Abrakadabra.com s kojom koncern želi postati glavni e-trgovac u jugoistočnoj Europi.
Online trgovina Abrakadabra krenut će s ponudom 100 tisuća artikala. Dok je Konzum Klik fokusiran na prehrambene artikle, Abrakadabra je usmjerena isključivo na neprehrambene proizvode. Tako će imati kategorije: Auto-Moto, Bijela tehnika, Vrt i alati, Računala i periferija, Igračke, Knjige, Ljepota i njega, Moda, Oprema za bebe, Potrošačka elektronika te Sport i dodaci prehrani.

Odmah na početku u ponudi imat će gotovo tisuću brendova, a tu ponudu realizirala je u suradnji s više od 200 partnera.
Hrvoje Kraljević, direktor tvrtke A007 kroz koju će poslovati Abrakadabra.com, te direktor Tiska, ističe da su u projekt uložili 40 milijuna kuna.
"Plan je širenje na tržišta Slovenije i Srbije, a zatim i ostala tržišta jugoistočne Europe", kaže Kraljević.

Anita Lacmanović, direktorica operacija A007 kaže da u regiji Agrokor ima pet milijuna članova MultiPlusCarda i da će u širenju iskoristiti taj potencijal. Navodi da će se ispočetka prvo fokusirati na ponudu u Hrvatskoj i korisničko iskustvo koje je bolje od konkurencije.

"Željeli smo našim kupcima pružiti jedinstveno iskustvo online kupovine kroz bogatu ponudu brendova od kojih su neki prvi puta dostupni hrvatskoj javnosti na ovaj način, nove modele dostave poput primjerice dostave na više od 1300 kioska Tiska te više od 50 paketomata diljem Hrvatske. Također, nudimo različite modele plaćanja kao što je kupovina karticama do 12 rata bez kamata te plaćanje kod preuzimanja paketa, te non-stop podršku korisnicima", kaže Lacmanović.

Dodaje da u Hrvatsku premijerno donose niz svjetskih modnih brendova, ali i tri hrvatska brenda.
"Po prvi put će se u Hrvatskoj moći kupiti hrvatski visokotehnološki proizvodi koji su se globalno proslavili poput Bellabeat Leafa, Rimčevog Greyp bicikla i Kisha pametnog kišobrana", kaže Lacmanović.

Jedna od posebnosti Abrakadabre svakako je Avenue de CRO – jedino online mjesto na kojem se nalazi odjeća hrvatskih dizajnera poput Aleksandre Dojčinović, Neba, Krie, Elfsa, Zigmana, Borisa Pavlina, A'Marie, Hippy gardena, Lokomotive  i drugih. 

Komentari (8)
Pogledajte sve


zar nije Ivica i sve do sada postigao sa Abrakadabra

Nije nego sa Grabikadabra.

zar nije Ivica i sve do sada postigao sa Abrakadabra


E da ja mogu naručiti i platiti za 6 mjeseci i za 6 mjeseci još mi date popust od 10% vam uopće platim

To ce ovdje ici teze jer vecina robe nije kvarljiva kao u slucaju Konzuma. Tako da oni koji imaju kvalitetnu robu nemaju razloga da je se brzo rijese po cijenu velike odgode placanja. Uz to Konzumova prednost je veliki broj fizickih prodavnica, na webu te prednosti nema.

I da dodam, za razliku od svijeta u kojem su startupi obično mladi kreativni frikovi, kod nas su strartupi sredovječni ljudi u odijelima koji su se malo zaigrali 🙂

New Report

Close