Na burzu ide najveća gay aplikacija

Aplikacija je pokrenuta 2009. godine/REUTERS Aplikacija je pokrenuta 2009. godine/REUTERS

Kompanija Beijing Kunlun objavila kako je upravni odbor jednoglasno odobrio izlistavanje Grindra.

Grindr, najveća aplikacija za upoznavanje u LGBT zajednici, najavila je kako planira prodati dionice u inicijalnoj javnoj ponudi (IPO) i uvrstiti ih na burzu.

Iza aplikacije stoji istoimena tvrtka sa sjedištem u zapadnom Hollywoodu koja je u vlasništvu kineske kompanije Beijing Kunlun Tech. U dokumentima poslanima burzi u Shenzenu Kunlun je naveo kako je upravni odbor jednoglasno podržao izlistavanje Grindra na inozemnoj burzi, prenosi Financial Times.  Za razliku od sličnih aplikacija koje su u posljednje vrijeme izašle na burzu, poput Snapa koji je investitorima naglasio kako "možda nikada neće biti profitabilan", Beijing Kunlun je u dokumentu naveo kako je Grindr "kontinuirano profitabilan" već tri godine.

Grindr je među najpopularnijim aplikacijama za upoznavanje u globalnoj LGBT zajednici, a najveći broj od tri milijuna korisnika nalazi se u Europi i SAD-u.

Besplatna za korištenje, pokrenuta je 2009. godine i među prvima je uvela jednostavne profile temeljene na fotografiji korisnika koje su kasnije usvojile aplikacije poput Tindera i Bumblea. Pritiskom na fotografiju započinje razgovor između korisnika. Glavni izvor zarade leži u prodaji premium profila Grindr XTRA koji ne sadrži oglase i daje mogućnost pregleda do 600 profila. Beijing Kunlun nije objavio na kojoj burzi planira uvrstiti dionice i u kojem roku.

Inače, kineska je kompanija u siječnju 2016. kupila 60 posto Grindra, a ostatak u siječnju ove godine. Interes ne čudi s obzirom da aplikacije za upoznavanje preko interneta posljednjih nekoliko godina proživljavaju pravu renesansu u Kini. Prema nekim statistikama, 43 posto Kineza koristi se internetskim upoznavanjem. U veljači je tamošnja društvena mreža Momo kupila servis za upoznavanje Tantan s 30 milijuna korisnika za 760 milijuna dolara. Inače, globalnim tržištem "internetske ljubavi" dominira Match Group u vlasništvu IAC-a koji posjeduje 45 brendova.   

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve