Prosječni Slovenac godišnje popije 26 litara piva, a ovih je dana u Ljubljani počela djelovati i internetska trgovina u kojoj se mogu naručiti piva domaćih, ali i najuglednijih svjetskih marki.
"Kultura uživanja piva kod nas je u porastu, uz velike pivovare posljednjih je godina otvoreno i šest mikropivovara pa vjerujem u ovaj poslovni model, iako sam svjestan da će o uspjehu trgovine presuditi tržište", rekao je za ljubljanski dnevni list "Dnevnik" Dejan Žerdin, utemeljitelj i vlasnik internetske pivoteke "Birbox".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu