Majka i kći uspješno vode posao: Već u prvoj godini rada ostvarile svoj san

Veronika Vuković vlada ekonomskim znanjima, a majka Dubravka je iskusna tekstilka, šivačica/Nikola Čutuk/PIXSELL Veronika Vuković vlada ekonomskim znanjima, a majka Dubravka je iskusna tekstilka, šivačica/Nikola Čutuk/PIXSELL

Majka i kći u Banovoj Jarugi vode obrt Asteria.

Obiteljski obrt Asteria, koji su u Banovoj Jarugi pokraj Siska pokrenule Dubravka i Veronika Vuković, krajem veljače obilježio je prvu godišnjicu rada.

Zasad majka i kći uspješno vode posao proizvodnje odjeće za spavanje, a kombinacija Dubravkina dugogodišnjeg iskustva u tekstilnoj industriji i Veronikina znanja stečenog na smjeru Poduzetništvo na Ekonomskom fakultetu u Osijeku pokazala se kao dobitna kombinacija.  "Otkad znam za sebe nas dvije smo zajedno nešto stvarale i lani nam se ukazala prilika da to podijelimo sa svijetom. Naša želja je ženama ponuditi kvalitetnu odjeću za spavanje, drugačijeg izgleda od one na našem tržištu i upravo zbog toga smo odlučile krenuti s odjećom za spavanje. Želimo da se žene osjećaju udobno, ali u isto vrijeme elegantno i samopouzdano u našoj odjeći", objašnjava Veronika Vuković.

Poticaji za samozapošljavanje
Neki od proizvoda pod brendom odjeće Asteria su klasične pidžame, spavaćice, noćne košulje, kombinei, kombinezoni, kimona i ogrtači te modni dodaci kao što su maske za spavanje i kozmetičke torbice. Uz to, nedavno su krenule sa šivanjem odjeće za žene po brojevima.

"Nakon početnih kalkulacija, započele smo s kreativnim dijelom i počele raditi prve modele. Bilo je tu puno pokušaja, hrpa modela od različitih tkanina, igrale smo se i isprobavale što bi bilo najbolje. Uz to smo ispitivale poznanike da vidimo što im se najviše sviđa i ubrzo odlučile iskoristiti poticaje za samozapošljavanje i otvoriti obrt. U početku nam je trebalo neko vrijeme da se uhodamo jer smo znale samo neke osnove i ništa više, a najveći izazov su nam bile državne institucije i nejasne informacije koje smo dobivale. Sada smo već shvatile način na koje rade i lakše nam je razgovarati s njima", prisjetila se početaka Vuković.

Tkanine većinom nabavljaju iz Italije i Njemačke i nešto od domaćih tvrtki, a za dizajn su zaslužne obje. Proizvodi su im na tržištu devet mjeseci, a web shop postoji sedam. Kako ističu, posebnu pažnju polažu na izradu odjeće i odabir tkanina koje koriste u proizvodnji, a svaki komad ručno kroje i šivaju. "Mogu reći da nam ide sve bolje i bolje. Kada smo krenule, nitko još nije znao za nas i sve je išlo lagano.

Danas nas kupci već poznaju pa znaju i gdje potražiti naše proizvode, a na našem web shopu svaki mjesec imamo više narudžbi nego prethodni. Od kupaca često dolaze povratne informacije s pozitivnim komentarom, a posebno nas veseli kada nam pošalju sliku kako nose odjeću i kako im stoji", pohvalila se Veronika Vuković. Izrada i dostava im je u roku od četiri radna dana, a osim na web shopu i društvenim mrežama, proizvodi se mogu pogledati i kupiti i u radionici u Banovoj Jarugi. Vuković napominje kako zasad ne planiraju otvarati klasičnu trgovinu. 

Jedinstvene po kvaliteti
"Ovakvu odjeću kao što mi radimo ne radi gotovo nitko u cijeloj Hrvatskoj. Iako postoji nekoliko tvrtki koje među ostalim prodaju odjeću za spavanje, ona nije slična našoj, a prvenstveno se razlikuje u vrsti tkanine koju koristimo.

Iako su nam te tvrtke i strane tvrtke koje prodaju odjeću za spavanje konkurencija, mi neprestano radimo na tome da budemo različiti od njih i da nas kupci prepoznaju po raznolikosti i kvaliteti proizvoda. Kao naš najveći uspjeh bih izdvojila to što su kupci počeli prepoznavati naše proizvode i što nas preporučuju poznanicima", kaže kći Vuković i napominje kako trenutačno najveće napore ulažu u to da se pravilno pozicioniraju na tržištu kao proizvođači kvalitetne odjeće za spavanje, a u planu im je i proširenje asortimana i osvajanje novih tržišta. 

"Još uvijek nećemo puno odavati, ali ću reći da pripremamo elegantne haljine, bluze i suknje nosive u dnevnim, poslovnim i večernjim kombinacijama. Sve ono što jedna žena treba. U budućnosti se više želimo fokusirati na prodaju u EU i ostatak svijeta. To je puno veće tržište od našeg domaćeg i smatramo da naši proizvodi imaju velikog potencijala", poručuje Vuković.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve