Kako je Davor Bruketa ponovno iznenadio

Autor: Objava za medije , 18. svibanj 2014. u 13:54
Press foto

U sklopu promocije knjige “Priče o nedjeljnom kolaču” na Danima koumunikacija u Rovinju, neki od najistaknutijih hrvatski kreativaca pokazali su slatku stranu svoje kreativnosti, posve drugačiju od one svakodnevne, priopćeno je iz Podravke.

U sklopu promocije knjige "Priče o nedjeljnom kolaču" na Danima koumunikacija u Rovinju,  neki od najistaknutijih hrvatski kreativaca pokazali su slatku stranu svoje kreativnosti, posve drugačiju od one svakodnevne, priopćeno je iz Podravke.  Davor Bruketa (Bruketa&Žinić OM), Iva Babaja (Unex)  i Jakov Vilović (Utorak), u pravom natjecateljskom duhu,  okušali su se u ukrašavanju Dolceline torte, pri čemu su se posebno vrednovali kreativnost, brzina, izvrsnost i ideja. Kandidate “slatkog natjecanja” ocjenjivali su Milana Vlaović, poznata hrvatska spisateljica i direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap. Prvo mjesto osvojio je Davor Bruketa, koji je brojne okupljene kreativce oduševio neočekivanim performansom, ostavivši otisak vlastitog lica na kremi torte.

U sklopu drugog dana nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, Dolcela je na vrlo zanimljiv način pokazala kako kulinarstvo i komunikacije imaju niz sličnosti jer ih povezuju iste vrijednosti; kreativnost, izvrsnost, talent, brzina i dobra ideja. Upravo to je i privuklo brojne kreativce iz područja marketinga i komunikacija da s posebnim interesom prate ovo neobično natjecanje. Davor Bruketa, Iva Babaja i Jakov Vilović morali su u zadanom vremenskom roku, na individualan, vlasititi način ukrastiti Dolcelinu tortu. Iako je Iva Babaja osvojila simpatije svojih kolega, pripremivši se vrlo profesionalno te zanimljivom iliustracijom naslikala tortu, prvo mjesto odnio je Davor Bruketa, kreativni direktor i osnivač agencije Bruketa&Žinić OM. Davor je osim ukrašavanja, svojim kolegama odlučio izvesti i mini performans-otisak licem, dokazavši još jednom kako neočekivane i jedinstvene ideje uvijek budu nagrađene.

“Želja nam je bila pokazati kako kulinarstvo, a posebno slastičarstvo i komunikacije imaju više sličnosti nego različitosti. Zahtjevaju talent, neizmjernu kreativnost, izvrsnost, potpunu predanost do najsitnijeg detalja te na samom kraju dobru ideju. Ponovo se pokazalo kako najbolja ideja uvijek bude prepoznata od publike, a ovaj put i nagrađena pljeskom. Čestitamo Davoru na jedinstvenoj ideji, a Ivi i Jakovu zahvaljujemo na sudjelovanju i, također, vrlo jedinstvenom, kreativnom ukrašvanju."; – izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

Za sve ljubitelje slastica pripremljen je i sweet corner «Priče o nedjeljnom kolaču», gdje  su svi zajedno mogli isprobati brojne slastice iz istoimene knjige, nastale  u suradnji Podravke, Dolcelinog tima i spisateljice Milane Vlaović. Knjiga nudi, osim priča i 52 recepta slastica, prilagođena svakoj nedjelji u godini, a nastala je zahvaljujući želji da se nedjelje što češće provode s obiteljima i bližnjima.

Komentirajte prvi

New Report

Close