Hello Kitty – brend koji postoji već četiri desetljeća i godišnje okrene 5 milijardi dolara

Autor: Poslovni.hr/Hina , 17. srpanj 2014. u 19:30
Screenshot

Hello Kitty, koju je dizajnirala japanska dizajnerica Yuko Shimizu kao bijelu mačkicu s crvenom mašnom, osmišljena je prema japanskoj bobtail mački.

Japanska stilistica koja brine o sudbini slavne Hello Kitty, fikcionalnog lika japanske tvrtke Sanrio u četvrtak je s ponosom govorila o "svojoj djevojčici" koja u ovoj godini proslavlja 40 godina. "Imamo već tri generacije obožavatelja Hello Kitty i nadam se da će ih u budućnosti biti još više jer ih osjećam kao članove obitelji", rekla je Yuko Yamaguchi koja Sanriovu ekipu Helo Kitty vodi od 1980. godine.

Hello Kitty, koju je dizajnirala japanska dizajnerica Yuko Shimizu kao bijelu mačkicu s crvenom mašnom, osmišljena je prema japanskoj bobtail mački. Kao lik prvi se put pojavila na novčaniku u Japanu 1974. i u Sjedinjenim Državama 1976.

Dio je kawaii segmenta japanske popularne kulture kojim se veliča umiljatost. Poznata je u cijelom svijetu, a nositelj zaštitnog znaka Sanrio na internetskim je stranicama objavio da od prodaje tog svog proizvoda godišnje ostvari oko pet milijarda dolara. Lik Hello Kitty krasi razne predmete – torbice, naljepnice, olovke, tostere, odjeću, računalnu opremu…

Proizvedeno je i nekoliko Hello Kitty tv-serija, a o popularnosti lika govori i činjenica da su otvorena dva službena licencirana Hello Kitty tematska parka: Harmonyland i Sanrio Puroland.

"Neprestano nastaju novi animirani likovi, no ja mislim da je Hello Kitty jedini takav lik koji se uspijeva prilagoditi promjenama" u modernom svijetu, rekla je Yamaguchi i najavila da će se tijekom godine u kojoj se obilježava 40 godina njezina "rođenja" održati više događaja umiljatoj mačkici u čast, među ostalim i konvencija Hello Kitty krajem listopada u Los Angelesu.

Komentirajte prvi

New Report

Close