FOTO: Mjesto je gdje nastaju jedinstveni dizajnerski predmeti od kože, odjeća i modni dodaci

Autor: Marta Duić , 03. siječanj 2016. u 13:22
FOTO: Herman Design

Herman Design, u potpunosti hrvatski brend, izdvaja se maštovitim motivima koje kupci mogu sami kombinirati i tako dobiti posve personalizirani proizvod.

Minijaturni obrt, kako ga od milja zove njegova vlasnica Kornelija Herman, mjesto je gdje nastaju jedinstveni dizajnerski predmeti od kože, odjeća i modni dodaci. Vlasnica Herman Designa objašnjava nam da pod “minijaturni” misli na to da je ona sama nositelj brenda i jedini zaposlenik. Ova poduzetnica i po struci je dizajnerica odjeće i brend njezina ideja, a povremeno određene poslove obavljaju i njeni suradnici.

Trenutno Herman Designa nudi torbe i novčanike od kože i visokokvalitetne eko-kože, torbe “2u1” s izmjenjivim poklopcima, “Festival bag”, odnosno torbu s futrolom za bocu ili dječju bočicu te kožne narukvice, a svaki proizvod na sebi ima print djela nekih poznatih umjetnika, “custom made” printeve ili pak one inspirirane glazbom, filmom i umjetnošću općenito.

“Ne nadahnjuju me samo samo radovi likovnih umjetnika poput Klimta, Van Gogha, Dalija, već i poznata književna djela, priroda, putovanja, dodiri djetinjstva, film, rock i grunge. Zametak ideje formirao se još u studentskim danima, rastao naročito nakon izložbe u okviru ‘Društva naša žena’ na Ribnjaku 2002. i doživio puni razvoj kad sam se, nakon nekoliko godina rada u telekomunikacijama, našla na Zavodu za zapošljavanje. Činilo mi se da je vrijeme da se ponovo vratim dizajnu i ujedinim sve što sam u međuvremenu naučila – i o dizajnu i o komuniciranju s ljudima. Još sam u nekim svojim počecima, a mislim da se ništa što je trajno i kvalitetno ne postiže instant-brzo. Prva je godina mog poslovanja prošla uz pomoć poticaja HZZ-a i u konstantnom radu. Za mene radno vrijeme od osam sati nije postojalo, ne postoji ni danas”, prisjetila se početaka Kornelija Herman.

U poplavi istovrsnih proizvoda koja danas vlada na tržištu, Herman Design se nastoji se izdvojiti nečim posebnijim. Iako personaliziranje proizvoda nije ništa novo, Kornelija Herman nam pojašnjava kako ono traži povezanost dizajnera i kupca, iziskuje više vremena dok se daje traženi “osobni štih” , ali ističe kako svaka sekunda tog vremena vrijedi jer kupac to zna prepoznati. Odmah je, kaže, znala da bez društvenih mreža ne može stvoriti pristojan krug zainteresiranih te da bez web-shopa ne može očekivati veću potražnju. “Ulažem, koliko je moguće, u reklamu putem društvenih mreža. Ove sam, sada već treće godine poslovanja izvršila mala ulaganja u novi stroj i izradu planiranog web-shopa.

Kod nas se ne radi se o ‘velikim kupcima’, već o malim, krajnjim potrošačima. Podaci govore o više od stotinu klijenata. Radi se ponajviše o ženskoj klijenteli različitih dobnih skupina. Velik dio narudžbi funkcionira po preporukama, a to govori mnogo i velikim dijelom to su stalni kupci koji se vraćaju. Žele imati još koju torbu ili narukvicu u nekoj drugoj boji ili printu. To je ono što me posebno raduje i motivira”, pohvalila se Herman.

Od cijelog asortimana, najtraženije su narukvice, a sve se više prodaju i novčanici. Pokazalo se da je lansiranje svakog novog proizvoda na tržište rezultiralo povećanom potražnjom te novi artikl automatski postaje i najprodavaniji, iako ima i onih proizvoda kojima se kupci stalno vraćaju. Kožu nabavlja od domaćih proizvođača i na to je posebno ponosna. 

“Moja je sreća što je jedan od poslovnih partnera, kod kojeg nabavljam kožu, opstao unatoč krizi, još od vremena dok sam studirala. Postao je moj prvi dobavljač i uz njegovu pomoć i savjete, pronašla sam i druge. Vrlo mi je bitna ta angažirana, čvrsta suradnja, uzajamno povjerenje i spremnost da se mladom čovjeku pomogne u počecima. Odlično surađuje i s tvrtkom ‘Optimum Art’ u vezi izrade nekih aplikacija koje pobuđuju interes na tržištu”, kaže Herman.

Na proizvodu uglavnom radi sama, a s obzirom da je dizajnerica po struci, ideja joj ne nedostaje, a uz malu pomoć obitelji i bliskih ljudi iz njenog života sve se lako rješava: “Poznato je da je kad sve radite ručno, izrada jednog predmeta dugotrajnija i složenija nego inače. Za modom se ni ne povodim. Neovisna sam o trendovima i vjerujem da stvaram vlastite te se trudim raditi nešto što će trajati.” Herman Design je već godinu dana prisutan na e-showroomu koji je trenutno, do otvaranja web-shopa na kojem se trenutno radi, jedini izlog preko kojeg prima narudžbe.

Otkrila nam je kako su njeni dizajnerski uraci i otputovali i u države EU-a te u SAD.

“Treba imati na umu da je čovjek današnjice u najvećoj mjeri vizualan tip. Kupuje ono što je lijepo prezentirano, oku ugodno, ali s druge strane čovjek današnjice nema vremena stoga mu je sve bliža online kupnja a. Narudžbi ima dosta, velik broj ljudi prepoznaje moje proizvode, kupuje ih i, što je najbitnije, mnogi se vraćaju kao zadovoljni kupci”, zaključila je vlasnica hrvatskog brenda u usponu Herman Design.

Komentirajte prvi

New Report

Close