Pokrenut krajem 2005. kao online izdanje Poslovnog dnevnika, Poslovni.hr se u gotovo dva desetljeća postojanja etablirao kao vodeći poslovni portal u Hrvatskoj. Svoj uspjeh duguje kvaliteti, inovativnosti i stvaranju najveće poslovne online zajednice u zemlji.
U digitalnom krajoliku zasićenom informacijama, gdje se mediji često natječu za pažnju publike površnim sadržajem, portal Poslovni.hr već gotovo dvadeset godina stoji kao bastion ozbiljnog i analitičkog novinarstva. Pokrenut 5. prosinca 2005. godine kao internetsko izdanje dnevnih poslovnih novina “Poslovni dnevnik”, osnovanih u ožujku 2004., portal je od samih početaka postavio visoke standarde.
Umjesto da se povodi za općim trendovima, fokusirao se na specijalizirani sadržaj koji pokriva ključne segmente gospodarstva: od vijesti iz svijeta financija i poslovanja kompanija, preko znanosti i tehnologije, pa sve do stručnih kolumni i praćenja najvažnijih poslovnih konferencija. Takva jasna uređivačka vizija omogućila mu je da izgradi prepoznatljiv brend i postane nezaobilazna adresa za sve one kojima su točne, provjerene i dubinske poslovne informacije ključne za donošenje odluka
Ono što je Poslovni.hr od samog starta izdvajalo od konkurencije bila je jedinstvena sinergija tehnološke inovacije i izgradnje interaktivne zajednice. U vrijeme kada su mnogi portali bili tek statične online preslike tiskanih izdanja, Poslovni.hr je ponudio dinamičnu platformu s korisničkim forumom koji je ubrzo postao najveće virtualno okupljalište poslovne i financijske zajednice u Hrvatskoj.
Portal je bio pionir u uvođenju inovativnih alata poput realnih simulacija burze dionica temeljenih na stvarnim podacima te integracije online trgovanja sa SAP sustavom, demonstrirajući viziju koja je bila daleko ispred svog vremena.
Filozofija koja stoji iza dugogodišnjeg uspjeha portala temelji se na inzistiranju na stručnosti i analitičnosti. Uredništvo se svjesno oduprlo iskušenju “clickbait” naslova, gradeći umjesto toga odnos povjerenja sa svojom publikom. Kvaliteta sadržaja uvijek je bila na prvom mjestu, što je prepoznato od strane čitatelja koji traže pouzdan izvor informacija. Ključan korak u daljnjem razvoju i stabilizaciji dogodio se u ožujku 2008. godine, kada je vlasnikom “Poslovnog dnevnika”, a time i portala, postala Styria Media Group AG. Ulazak u jednu od vodećih medijskih grupacija u regiji osigurao je potrebne resurse i stabilnost za daljnji rast, omogućivši redakciji da se usredotoči na ono što radi najbolje – stvaranje vrhunskog poslovnog sadržaja.
Rezultati takve strategije ogledaju se u impresivnim brojkama koje Poslovni.hr kontinuirano ostvaruje. Prema službenoj metrici Gemius Audience, te današnem Dotmetricsu, portal je godinama neprikosnoveni lider i broj jedan u “business” segmentu na hrvatskom tržištu, a ujedno se nalazi i među top 15 svih portala u Republici Hrvatskoj.
S gotovo 700.000 jedinstvenih posjetitelja i devet milijuna pregleda stranica, Poslovni.hr danas je apsolutni broj 1 poslovni portal u Hrvatskoj, ali i uspješan konkurent ostalim news portalima. Na društvenim mrežama Poslovni.hr trenutno prati više od 250.000 ljudi, dok video sadržaji bilježe milijunsku gledanost u kalendarskoj godini.
Kruna uspjeha: Novinarska izvrsnost i povjerenje čitatelja
Vrhunac i potvrda kvalitete rada redakcije stigla je i kroz stručna priznanja. Nagrade za novinarstvo nisu samo individualni uspjesi, već odraz cjelokupne uređivačke politike koja potiče izvrsnost. Primjerice, za najboljeg mladog novinara do 29 godina u izboru Lidera prošle godine, proglašen je upravo novinar Poslovnog.hr Domagoj Puljizović koji u novinarstvu radi pet godina. Takvi uspjesi nisu slučajnost, već rezultat predanosti, kontinuiranog rada na poboljšanju kvalitete sadržaja i, što je najvažnije, pažljivog osluškivanja potreba i interesa čitateljske publike. Upravo ta kombinacija stručnosti, inovativnosti i dubokog razumijevanja tržišta omogućila je portalu Poslovni.hr da tijekom dva desetljeća ne samo opstane, već i postavi mjerila za poslovno novinarstvo u Hrvatskoj.