Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni.hr – 20 godina business klase
Rast iz mjeseca u mjesec

Iza svih brojki i digitalnih uspjeha Poslovnog.hr stoji ‘srce portala’ – njegovi zaposlenici

Naša snaga ne leži samo u broju klikova, već u dubini angažmana i kvaliteti interakcije s našom publikom.

Autor: Poslovni.hr
03. prosinac 2025. u 20:10
Ekipa Poslovnog, Foto: Emica Elvedji/ PIXSELL

Dragi čitatelji, u vremenu kada je informacijska buka glasnija no ikad, a povjerenje u medije krhko, naši rezultati nisu samo statistika, već čvrst dokaz da smo u posljednjih 20 godina uspjeli izgraditi zajednicu utemeljenu na vjerodostojnosti i relevantnosti. Brojke koje stoje iza nas – prosjek od 600.000 jedinstvenih posjetitelja svakog mjeseca i više od 8 milijuna pregleda stranica, uz kontinuirani mjesečni rast ove godine, govore same za sebe. One nas ne čine samo najčitanijim poslovnim portalom u Hrvatskoj, već pozicioniraju Poslovni.hr kao istinski epicentar poslovne zajednice, mjesto gdje se informacije ne konzumiraju, već se o njima raspravlja, gdje se stvaraju poslovne veze i donose ključne odluke. Ova postignuća odraz su povjerenja koje nam ukazujete iz dana u dan i potvrda da naša vizija ima dubok smisao.

Važno je naglasiti da svi ovi impresivni rezultati nisu cilj sami po sebi. Oni su odraz povjerenja koje ste nam vi, naši čitatelji i partneri, ukazali. Iza ovih brojki i digitalnih uspjeha stoji ‘srce’ Poslovnog.hr – naša vrijedna web ekipa koja je zaslužna za ovaj veliki uspjeh: Zvonimir Varga (urednik portala), Vjeko Čulo, Katarina Kušec, Sara Kekuš, Domagoj Puljizović i Bruno Lipej. Njihova strast i svakodnevni trud pretvaraju informacije u relevantan i privlačan sadržaj koji dopire do stotina tisuća vas. Bez njihovog iznimnog doprinosa, ali i doprinosa čitave redakcije tiskanog izdanja i vanjskih suradnika, Poslovni.hr ne bi bio ono što danas jest. Tu svakako treba istaknuti glavnog urednika Poslovnog dnevnika Mladena Miletića, izvršnu urednicu Anu Blašković Meić, urednicu Zrinku Gabelicu Toplek, novinarke Mariju Brnić, Anu Roksandić i Jadranku Dozan, novinara Sinišu Malusa, grafičare Milana Ilića i Tomicu Levaka, te neumoran tim iz prodaje: Marko Šorša, Fani Martinović, Ivana Selanec i Nikolina Đenadija. Svatko od ovih ljudi neizostavan je kotačić uspjeha Poslovnog dnevnika, bilo da se radi o portalu ili tiskanom izdanju.

Posebno smo ponosni i na jednu činjenicu koja nas izdvaja na cjelokupnoj hrvatskoj medijskoj sceni. U izrazito konkurentnom okruženju, gdje dominiraju portali s općim vijestima, Poslovni dnevnik jedini je poslovni medij koji se uspio probiti u prestižni klub TOP 15 najčitanijih news portala u zemlji. To je postignuće koje nadilazi granice naše niše i šalje snažnu poruku: kvalitetan ali zanimljiv, analitičan i dubinski poslovni sadržaj ima svoju vjernu i široku publiku. Dokazali smo da teme poput makroekonomije, poduzetništva, tehnoloških inovacija i kretanja na tržištu kapitala nisu rezervirane samo za uski krug stručnjaka, već su od vitalnog interesa za svakog informiranog građanina. Naš uspjeh u privlačenju tako velikog broja čitatelja svjedoči o tome da smo pronašli pravi način da kompleksne ekonomske teme približimo svima, čineći ih razumljivima i relevantnima za svakodnevni život i poslovanje.

Naša snaga ne leži samo u broju klikova, već u dubini angažmana i kvaliteti interakcije s našom publikom. U digitalnom dobu, prisutnost na društvenim mrežama nije opcija, već nužnost za izgradnju odnosa i širenje utjecaja. S više od 260.000 pratitelja na ključnim platformama kao što su Facebook, Instagram, X i LinkedIn, Poslovni dnevnik je i najpraćeniji poslovni portal na društvenim mrežama u Hrvatskoj. Svaka od ovih platformi ima svoju svrhu i svoju publiku, a mi smo uspjeli prilagoditi našu komunikacijsku strategiju kako bismo na svakoj od njih pružili vrijednost. Od brzih vijesti i interaktivnih objava na Facebooku do vizualno privlačnih priča na Instagramu, gradimo mostove prema različitim segmentima naše čitateljske publike, osiguravajući da relevantne poslovne informacije dopru do što većeg broja ljudi u formatu koji im najviše odgovara.

Ipak, postoji jedna platforma na kojoj naš uspjeh posebno odjekuje i na koju smo iznimno ponosni. Riječ je o LinkedInu, globalnoj mreži profesionalaca, gdje je kvaliteta sadržaja i relevantnost informacija od presudne važnosti. S 52.000 pratitelja i gotovo 20.000 pretplatnika newslettera ‘PD magazin’, Poslovni dnevnik nosi titulu najpraćenijeg hrvatskog portala na LinkedInu. Ova brojka nije samo metrika popularnosti; ona je potvrda našeg autoriteta u profesionalnim krugovima. To znači da su nas kao ključni izvor informacija prepoznali menadžeri, direktori, poduzetnici i donositelji odluka – upravo oni koji oblikuju hrvatsko gospodarstvo. Biti lider na LinkedInu znači imati izravan utjecaj na poslovnu zajednicu i biti prepoznat kao pouzdan partner u njihovom profesionalnom razvoju, što smatramo jednim od naših najvažnijih postignuća.

Svijet se mijenja, a s njim i načini na koje konzumiramo sadržaj. Svjesni smo da u današnjem vizualnom dobu statični tekst više nije dovoljan. Zato smo značajne resurse uložili u razvoj video produkcije, prepoznajući je kao ključan alat za angažman publike i prenošenje složenih priča na dinamičan i privlačan način. S više od milijun video pregleda u godini dana i našim podcastom ‘Poslovni svijet s Ilijom Jandrićem’ dokazali smo da smo uspješni u prilagodbi novim medijskim formatima. Naši video i audio sadržaji, od kratkih analiza i intervjua s vodećim gospodarstvenicima do prijenosa ključnih konferencija, nude našim gledateljima dodatnu vrijednost i dublji uvid u teme koje ih zanimaju. Ovaj uspjeh potvrđuje našu agilnost i spremnost da kontinuirano inoviramo, osiguravajući da Poslovni dnevnik ostane moderan i relevantan medij koji ide u korak s vremenom i potrebama svoje publike.

Autor: Poslovni.hr
03. prosinac 2025. u 20:10
Podijeli članak —

New Report

Close