Rođendanski specijal Poslovnog dnevnika
Intervju

‘Vjerujem da motivirani i zadovoljni zaposlenici čine ključnu razliku u postizanju uspjeha’

Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG.

PD VL native tim
24. travanj 2024. u 22:00
Tamara Rendić

Prije nešto manje od godinu dana, u srpnju 2023., Tamara Rendić preuzela je funkciju predsjednice Uprave Wiener osiguranja VIG. Što se budućnosti tiče, ima nekoliko ključnih elemenata koji oblikuju njezinu viziju za daljnji razvoj Wiener osiguranja no, kako bi u svemu tome uspjela, prije svega stavlja zaposlenike.

Wiener, kaže, ne čine police osiguranja, nego ljudi. U tom tonu i Vienna Insurance Group (VIG), vodeći osiguratelj u centralnoj i istočnoj Europi, ove godine slavi jubilarnu 200. godišnjicu poslovanja.

Kako je ukratko izgledao vaš karijerni put koji vas je doveo do ove pozicije?
Moja karijera je od početka fokusirana na financijsku industriju. Nakon što sam diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, započela sam svoj profesionalni put u KPMG Hrvatska, gdje sam stekla dragocjeno iskustvo u reviziji financijskih institucija.

Nakon 13 godina u KPMG Hrvatska, krajem 2012. pridružila sam se Wiener osiguranju VIG kao CFO, odnosno članica Uprave zadužena za računovodstvo, financijske i pravne poslove te područje šteta. Kao predsjednica Uprave, osim dotadašnjih područja, preuzela sam i upravljanje ljudskim resursima, životnim i neživotnim osiguranjima.

Volim brojeve, ali jednako tako volim i rad s ljudima. Ova pozicija je to povezala i nedvojbeno je vrhunac moje dosadašnje karijere. Istovremeno, sa sobom nosi i obvezu za kontinuirani rast i razvoj Wiener osiguranja u skladu s najvišim standardima industrije.

200 godina poslovanja

Vienna Insurance Group (VIG), vodeći osiguratelj u centralnoj i istočnoj Europi, ove godine slavi jubilarnu 200. godišnjicu poslovanja.

Po čemu biste izdvojili ovu funkciju? Čime vas inspirira, kakvi su vaši poslovni planovi s Wienerom, kakav biste trag sa svojim timom voljeli ostaviti na tom putu?
Stvari se nisu drastično promijenile na svakodnevnoj razini. Najveća promjena za mene je obveza predstavljanja društva u pojedinim situacijama. Zbog financijskog backgrounda, do sada su mi bili bliži osigurateljni i financijski aspekti ovog posla pa novu funkciju vidim kao sjajnu priliku za osobni razvoj.

Insprira me to što s kolegama u Upravi i cijelom menadžmentu pripadam izuzetno stabilnom i složnom timu. Na tjednoj bazi se okupljamo, razgovaramo, savjetujemo i u takvoj atmosferi je ugodno raditi.

A što se budućnosti tiče, ima nekoliko ključnih elemenata koji oblikuju moju viziju za daljnji razvoj Wiener osiguranja.

Važno mi je da ostanemo usmjereni na naše klijente i njihove potrebe. Izgradnja dugoročnih odnosa s klijentima ključna je za održavanje konkurentnosti i rasta na tržištu osiguranja.

Također, važno je da smo prilagodljivi tržišnim kretanjima, da možemo brzo reagirati na promjene i prilagoditi svoje proizvode.

I – ništa manje važno od poslovnih rezultata – želim da svi zajedno u Wieneru nastavimo graditi još bolju organizacijsku kulturu. Wiener ne čine police osiguranja, nego ljudi, a vjerujem da motivirani i zadovoljni zaposlenici čine ključnu razliku u postizanju uspjeha.

Prioritet su odnosi s klijentima

Važno mi je da ostanemo usmjereni na naše klijente i njihove potrebe. To je ključno za održavanje konkurentnosti i rasta na tržištu osiguranja.

Vienna Insurance Group (VIG), vodeći osiguratelj u centralnoj i istočnoj Europi, ove godine slavi jubilarnu 200. godišnjicu poslovanja. Približite nam malo vašu suradnju s Grupom.
Naša matična grupa Vienna Insurance Group (VIG) danas je neosporan lider u osigurateljnoj industriji centralne i istočne Europe. Ima impresivnu 200-godišnju tradiciju poslovanja u Austriji, a tijekom posljednjih 30 godina obuhvatila je preko 50 osiguravajućih društava i mirovinskih fondova. S Grupom usko surađujemo u brojnim segmentima. Gotovo svaki naš sektor redovito komunicira sa svojim pandanom na razini Grupe, no ta komunikacija usmjerena je prvenstveno na razmjenu iskustava i know-howa.

Što se primarnog poslovanja tiče, filozofija VIG-a je da se daje prednost “lokalnom poduzetništvu”. Čelni ljudi Grupe vjeruju da uprave članica bolje poznaju vlastita tržišta i daju nam značajnu dozu slobode u donošenju poslovnih odluka.

Najintenzivnije surađujemo na temama održivosti, društvene odgovornosti i inkluzivnosti. U tim područjima VIG zaista prednjači i inspirira nas da stalno težimo napretku i inovacijama. Suradnja s Grupom nije samo veza tvrtki majke i kćeri, već partnerski odnos koji nas potiče da zajedno rastemo. Kroz sinergiju resursa, znanja i iskustva, nastojimo pružiti najbolje usluge našim klijentima i graditi održivu budućnost za čitavu zajednicu.

Ono po čemu se Wiener izdvaja definitivno su odlični i nagrađivani projekti društveno odgovornog poslovanja, a jedan od njih je i platforma Mentalna higijena koja je aktivna od 2022. godine. Koji je cilj projekta, kakvi su rezultati i na što ukazuje rad Mentalne higijene u vrijeme kada je mentalno zdravlje mladih goruća tema svugdje u svijetu?
Ponosna sam što smo u zadnjih pet godina pokrenuli par vrlo relevantnih društveno odgovornih projekata. Mentalna higijena najuspješniji je među njima.

Gotovo 12% adolescenata u dobi 10 do 19 godina u Hrvatskoj ima problema s mentalnim zdravljem. Na temelju tog zabrinjavajućeg uvida, 2022. naš Sektor marketinga i komunikacija, u suradnji s Hrabrim telefonom te drugim stručnim partnerima, pokrenuo je projekt Mentalna higijena. U središtu projekta je istoimena edukativna platforma koja sadrži mnoštvo zanimljivog, primjenjivog i korisnog sadržaja za mlade na temu mentalnog zdravlja.

Nakon lansiranja platforme, aktivnosti su se razgranale i na kampanju s influencerima – ambasadorima projekta, natječaj na temu mentalnog zdravlja na koji se prijavilo preko 90 osnovnih škola iz cijele Hrvatske, radionice za učenike te jedinstveni meet-up koji je okupio stručnjake, medije i djecu.

Interes koji je javnost pokazala za projekt je velik i ohrabrujući. Uz to, dobili smo podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, kao i Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike.

U 2024. godini nastavljamo dijalog o ovoj temi. Na taj način želimo smanjiti stigmu oko mentalnog zdravlja te osvijestiti javnost da je potrebno raditi na sebi u svakoj dobi i svakom kontekstu. Na to potičemo i Wienerovce, pa aktivnosti Mentalne higijene uključuju i radionice za zaposlenike.

Vjerujem da naš slogan “Osigurava vaš mir” ne govori samo o našim proizvodima, već i o pozitivnom utjecaju koji možemo imati na čitavu zajednicu. Wienerovci pokazuju kako im nikada nije teško zasukati rukave za dobar cilj.

* Sadržaj omogućilo Wiener osiguranje

New Report

Close