Svijet novca
Svijet novca

Kampanja ‘Sigurnije sutra’ iznad očekivanja

U fokusu prvog vala ovogodišnje kampanje uspješno su provedene planirane aktivnosti za kasko i osiguranje imovine .

Poslovni dnevnik
28. srpanj 2022. u 22:00
Foto: D. Jaramaz/PIXSELL

Društva za osiguranje i Hrvatski ured za osiguranje, uz potporu Udruženja osiguravatelja Hrvatske gospodarske komore, već drugu godinu provode zajednički informativno-edukativni projekt financijske pismenosti na području osiguranja pod nazivom “Sigurnije sutra” kako bi potaknuli građane da aktivnije promišljaju o korištenju proizvoda osiguranja.

U fokusu prvog vala ovogodišnje kampanje uspješno su provedene planirane aktivnosti za kasko i osiguranje imovine dok je glavni komunikacijski cilj bio obraditi što više različitih tema unutar ove dvije vrste osiguranja kroz PR native članke, društvene mreže, angažman suradnika na društvenim mrežama te video sadržaj kao novitet ovogodišnje kampanje.

Ostvareni rezultati premašili su očekivanja, pa su tako PR native članci u mainstream i lifestyle medijima pročitani više od 388.000 puta, plasirani sadržaj na društvenim mrežama imao je doseg od 2 milijuna i 337 tisuća dok je objavljeni video sadržaj angažiranih suradnika na društvenim mrežama pogledan 1 milijun i 200.000 puta.

New Report

Close