Globalna kompanija Hilti prebrodila je krizu na krilima digitalizacije

Autor: PD VL native tim , 14. srpanj 2021. u 22:00
Foto: Hilti

U projektu uvođenja Salesforce sustava Hilti je prepoznao priliku za podizanje poslovanja na novu razinu i pojačavanja liderskih pozicija.

U vrijeme korona krize zabilježen je veliki porast projekata implementacije i(li) nadogradnje Salesforce platforme, a taj je trend posebno izražen u B2B kompanijama u industrijskom sektoru proizvodnje.

Najvažniji razlog je to što su tvrtke morale pronaći nove načine kako zadržati produktivnost i ostati povezane s klijentima i partnerima.

Tvrtkama u B2B sektoru osobna i personalizirana komunikacija je izuzetno važna jer je riječ o kontaktima, osobama koji imaju moć odobrenja velikih narudžbi.

Iskoristiti krizu

Isti je slučaj s vodećim proizvođačem alata i opreme u sektoru građevine, tvrtkom Hilti Group. Kada je uslijed korona krize normalna komunikacija velikim dijelom bila otežana, ta je situacija mogla biti smatrana velikom prijetnjom za normalno poslovanje, ali istovremeno i kao nova prilika za poboljšanje poslovnih procesa.

U Hiltiju su se opredijelili za potonje i usred krize su kao najveći prioritet prepoznali digitalizaciju poslovanja na Salesforce platformi.

Temeljem toga se Daria Kulikova, suosnivačica hrvatske konzultantske tvrtke LeverUP i stručnjakinja za Salesforce Marketing Cloud, uključila u izazovan i dinamičan projekt digitalizacije poslovanja Hiltija.

Investicija u budućnost

Implementacija Salesforce rješenja bila je isprva postavljena kao projekt u trajanju od dvije godine. No ubrzo su morali promijeniti planove jer sektori prodaje i odnosa s korisnicima više nisu bili u stanju komunicirati s klijentima kao do tada iz jednostavnog razloga: Uredi i gradilišta u cijelom svijetu bili su praktički preko noći zatvoreni uslijed pandemije.

Jedna opcija je bila – pritisnuti „gumb za pauzu“ i privremeno zaustaviti Salesforce projekt zbog ekonomske i financijske situacije. Naime u ožujku 2020. godine Salesforce je bio implementiran samo za na jednom tržištu.

No Hilti je odlučio obrnuto. Pojačati napore i u svega šest mjeseci završiti projekt koji je prema izvornom planu trebao trajati dvije godine! Upravo u projektu uvođenja Salesforce sustava Hilti je prepoznao priliku za podizanje poslovanja na novu razinu i pojačavanja liderskih pozicija na tržištu.

Evolucija poslovanja

Dok je velik broj tvrtki u vrijeme korona krize pauzirao investicije i poslovne inicijative, Hilti je učinio suprotno i investirao u budućnost. O tome puno govori i interni naziv projekta Salesforce implementacije u Hiltiju: „Evolution“ (evolucija).

Globalni cilj ovog projekta nije bio samo implementacija nove CRM i marketing automation platforme. Poanta je u korištenju Salesforce platforme kao poligona koji omogućuje za promjenu fokusa čitave marketinške strategije i uvođenju „opportunity-oriented“ prodajnog procesa.

Ovaj proces bazira se prvenstveno na poznavanju (i prepoznavanju) potreba klijenata kroz korištenje svih dostupnih podataka i povezivanje digitalnih i fizičkih aktivnosti u jednu logičnu cjelinu.

* Sadržaj omogućio LeverUP Consulting

Rezultati Salesforce implementacije u Hiltiju

Prodajni “leadovi” se kreiraju preciznije, na osnovi podataka o potrebama klijenata “Leadovi” se konvertiraju puno brže (ubrzani su prodajni procesi) Podaci o statusu potencijalnog klijenta u bilo kojem trenutku su dostupni za cijeli tim, a to omogućuje kolaboraciju i povećava učinkovitost Klijenti mogu produžiti postojeći ili ugovoriti novi “fleet management” ugovor u potpunosti online (digitalno) Implementiran je revolucionarni “asset management” sustav koji u potpunosti mijenja i poboljšava korisničko iskustvo Personalizirana marketinška komunikacija se automatski dostavlja klijentu kao odgovor na veliki broj događaja (koraka u poslovnim procesima) uključujući one povezane sa iskazanom interesom prema proizvodu, isteku ugovora, ili pak signalima (informacijama) s Hilti alata koji funkcioniraju kao IoT uredaji Kako uspješna implementacija Salesforce platforme traži uključenost cijelog tima, ovo je bila odlična prilika za promjene i bolje definiranje određenih poslovnih procesa

LeverUP Consulting

Globalni Salesforce Consulting Partner s uredima u Zagrebu i Tallinnu. Stručni fokus na platformi Salesforce Marketing Cloud, Salesforce CDP, i cross-cloud implementacijama. Više: www.leverup.io

Hilti Group

80 godina poslovanja Više od 30.000 zaposlenika u cijelom svijetu Šest milijardi CHF godišnjeg prihoda od prodaje Industrijski lider i inovator: Alati i softver za sektor građevine Osnovano 1941. u Lichtensteinu

New Report

Close