Smart Industry
promo

Umjetna inteligencija pomaže hotelijerima upoznati gosta

Primjenom inovativnih algoritama TourismInSky osigurava inteligentnu podršku u zadovoljenju potreba i preferencija gost…
Promo
14. srpanj 2022. u 21:59

Botovi, roboti, chatbotovi, čine nam se kao nešto novo, nešto o čemu se priča i sve je češće oko nas. Što točno rade, čemu služe, jesu li samo pomodni hit ili stvarna potreba? Sve više i više poslovnih organizacija ih koristi za automatizaciju ključnih aspekata korisničkog iskustva, omogućavajući znatno manju ovisnost o uslugama agenata, organizacije ostvaruju značajne uštede i postaju učinkovitije.

Chatbot

Uvođenjem omnikanalnog Chatbota za Web Chat, WhatsApp, Viber i Facebook Messenger, korisnicima, odnosno gostima u turizmu omogućena je učinkovita komunikacija te najbrža i najjednostavnija rezervacija smještaja ili nekog od turističkih sadržaja. To omogućuje kontakt centrima rad od 0 do 24, a gostima ili općenito krajnjim korisnicima odgovore na svako moguće pitanje i pristup informacijama iz definirane baze znanja u bilo kojem trenutku na više jezika. Uz mogućnost razvrstavanja razgovora prema važnosti, temi i sadržaju, kao i prebacivanja razgovora s korisnikom na vođeni razgovor s agentom, koji ima sve informacije prethodnog razgovora, jedinstvenost InSky Chatbota očituje se u integralnosti rješenja gdje umjetna inteligencija uči na temelju preferencija i interesa pojedinog korisnika i svih njegovih prethodnih upita, rezervacija, boravaka, odgovora, želja, recenzija ili aktivnosti na društvenim mrežama.

Mailbot

InSky Mailbot, poslovno rješenje za optimizaciju komunikacijskih procesa, kreirano je na temelju povijesnih podataka koji se prikupljaju u svakom kontaktu s korisnikom. Uz pomoć algoritama dubokog učenja modeliran je proces kategorizacije sadržaja e-mailova, davanja prioriteta svakoj poruci i slanja automatiziranih odgovora. Velikim hotelskim lancima koji u razdobljima najveće potražnje putem svih komunikacijskih kanala zaprimaju tisuće upita vezanih uz rezervaciju smještaja ili hotelske usluge poput sportskih aktivnosti, najma različitih prijevoznih sredstava, wellness sadržaja, zabavnih programa, Mailbot omogućuje vrhunsku prioritizaciju i spajanje upita gosta s najboljim mogućim agentom u tom trenutku te na taj način i s najboljim mogućim odgovorom i ponudom.

Benefiti

Korištenjem Mailbota i Chatbota, prilikom odlučivanja o optimalnom odgovoru umjetna inteligencija, osim podataka iz baze znanja, ima podatke o spremljenim gostima unutar TourismInSky rješenja te će npr. Chatbot prepoznati je li gost član programa vjernosti, koje su njegove preferencije i interesi i uzeti to u obzir prilikom vođenja komunikacije. Na taj način je TourismInSky jedinstveno rješenje koje objedinjuje sve kanale komunikacije, procese specifične za hotelijerstvo te umjetnu inteligenciju koja koristi skupljenu veliku količinu podataka i uči svakodnevno iz nje te pruža mogućnost hotelijerima da budu najbolji mogući domaćini svakom svom dragom gostu

Umjetna inteligencija obuhvaća korištenje algoritama u svrhu korištenja prediktivne analitike. Glasovne, mobilne, društvene, chat, e-mail i druge aktivnosti kombiniraju se s transakcijskim, sentimentalnim, demografskim i drugim podacima kako bi se kontaktirali sugovornici s odgovarajućim informacijama. Temeljem prikupljenih podataka iz internih i eksternih baza omogućava se predviđanje razloga poziva te predviđanje opterećenja kontaktnog centra. Primjenom inovativnih algoritama rješenje pruža hotelima bolje poznavanje gostiju te im osigurava inteligentnu podršku u zadovoljenju potreba i preferencija. Takva razina naprednog znanja i relevantne podrške ne samo da utječe na jačanje povjerenja i lojalnosti gostiju, nego direktno pospješuje direktnu prodaju svih dodatnih turističkih usluga i aktivnosti koje hotel ima u svojoj ponudi.

New Report

Close