Učenje jezika kroz izvorne medijske sadržaje

Autor: Lucija Špiljak , 20. svibanj 2020. u 22:00
Squid je prisutan u 51 zemlji, među kojima je i Hrvatska, a omgućava prikupljanje, filtriranje i distribuiranje vijesti

Tjedni bilten za učenje sadrži savjete za online predavanja, te interaktivne setove studija na bazi najnovijih vijesti.

Pandemiji koronavirusa doskočila je i švedska medijsko-tehnološka tvrtka Squid, inače tvorac istoimene personalizirane aplikacije namijenjena mladima koja prikuplja medijske informacije, filtrira ih i potom distribuira na zaslon pametnog telefona ili tableta.

Naime, unutar aplikacije Squid nalazi se besplatni program Squid Learning English koji učitelje engleskog podržava u online podučavanju.

Squidov besplatni tjedni bilten za učenje jezika sadrži savjete i ideje za aktivnosti internetskog predavanja. Kako navode autori, osim korištenja Squida vježbe su dizajnirane tako da koriste i druge besplatne i poznate softverske alate koji su pogodni za korisnike, poput Google Docsa ili Skypea.

Nadalje objašnjavaju kako članci u PDF listovima biltena pokrivaju dobro izbalansiran niz ažurnih tema, uključujući Covid-19 i razne druge priče, omogućavajući nastavnicima engleskog da planiraju lekcije koje najbolje odgovaraju potrebama i interesima učenika. Squid Learning English pomaže i učenicima engleskog jezika koji žele poboljšati jezične vještine izvan učionice.

“Kategorija nudi širok spektar različitih tema, tako da smo sigurni da ima za svakoga ponešto”, rekao je Johan Othelius, osnivač i izvršni direktor Squida.

Korisnici se mogu pretplatiti na kategoriju Learning English u aplikaciji Squid gdje mogu naći interaktivne setove studija temeljene na najnovijim vijestima. Svaki set sastoji se od autentičnog, ažurnog članka iz poznatog engleskog izvora vijesti te dvije interaktivne vježbe za poboljšanje vokabulara i razumijevanja čitanja.

Slično kao bilten za nastavnike, Learning English opcija nudi izbor članaka i vježbi od srednje do napredne razine. U aplikaciji Squid učenici također pronalaze kategoriju Easy News s člancima na engleskom pogodnim za početnike i srednju razinu znanja.

Kako tvrdi Milica Jović, menadžerica Squida za Hrvatsku i Srbiju, ukupan broj korisnika koji prati tu kategoriju unutar Squid aplikacije je oko 40.000.

“Zasad u toj kategoriji imamo sadržaj za inter-mediate, upper-mediate i advanced level engleskog jezika s vježbama i rječnikom, dok u kategoriji Easy News English prikazujemo sadržaj na engleskom pogodan za čitanje početnicima engleskog jezika. Ove kategorije su bile dostupne i prije pandemije, a ostat će i dalje. Prikazani materijal je doista koristan i zanimljiv te može pomoći i učiteljima u pripremi nastave, kao i učenicima i svim ostalim korisnicima Squid aplikacije”, navodi Jović.

Aplikacija je trenutačno prisutna u 51 zemlji na svim jezicima, na tri kontinenta – u Europi, Latinskoj Americi i Australiji. Squid crpi informacije iz više od 20.000 izvora, a algoritmi prikupljaju te prioritetno sortiraju i postavljaju vijesti, omogućavajući korisnicima da budu u tijeku s najvažnijim događajima.

Neke zemlje imaju više kategorija zbog većeg broja izdavačkih kuća pa samim time i raznovrsniji broj RSS linkova koji su potrebni za dodavanje kategorija i potkategorija.

U Hrvatskoj korisnici mogu odabrati teme koje ih zanimaju i pratiti vijesti razvrstane u kategorije i rubrike poput onih na svakom portalu ili novinama – Hrvatska, Svijet, Politika, Tehnologija, Biznis, Marketing i mediji, Kultura, Sport, Lifestyle, Zabava, Humor te najnovija kategorija Podcasts. Broj korisnika aplikacije kod nas raste pa ih je zasad oko 2000. “Svakodnevno radimo na poboljšanju, proširenju i dodavanju novih svojstava”, zaključuje Milica Jović

Komentirajte prvi

New Report

Close