Znate li koliko je veliko hrvatsko eCommerce tržište?

Autor: Sponzorirani članak , 03. ožujak 2016. u 09:50
FOTO: PRESS

Projekt WTG svim web trgovcima donosi uvid u iskreno mišljenje njihovih kupaca, te ono najvažnije – gdje se njihova internet trgovina nalazi u odnosu na konkurente.

I ove se godine na domaću poduzetničku ecommerce scenu vraća događanje Web trgovac godine – WTG2016 i to u okviru konferencije sMind, unutar kojeg se domaće web trgovine natječu za laskavu titulu Web trgovca godine 2016. Konferencija se održava 6. travnja 2016 u DoubleTree by Hilton Hotel u Zagrebu, a prijaviti se možete ovdje.

Zašto se prijaviti u natjecanje WEB trgovac godine?

Što ako niste uveli kartično plaćanje, a prosjek hrvatskog tržišta kaže drugačije? Vašem kupcu je cijena dostave važnija od same cijene artikla? 

Projekt WTG svim web trgovcima donosi uvid u iskreno mišljenje njihovih kupaca, te ono najvažnije – gdje se njihova internet trgovina nalazi u odnosu na konkurente. Konferecija nudi i detalju poslovnu i tehničku analizu web trgovine te im omogućava da zasluže oznaku izvrsnosti – značku Pouzdan trgovac.

Zašto se prijaviti na konferenciju sMind?

Zato što sMind otkriva kako razmišlja današnji internet kupac! Na webu se odvija zanimljiva dinamika i posljednje vrijeme se događaju nevjerojatne promjene. Suvremeni potrošač se mijenja, mijenja se njegov tok misli, procesi koji se odvijaju u njegovoj glavi, a koji značajno utječu na kupovne navike i ponašanje.

Sudionici konferencije dobit će i odgovore na sljedeća pitanja:

  • Koliko je veliko hrvatsko tržište i koliko web trgovine još mogu rasti?
  • Što je feed management te kako je isti pomogao jednom francuskom webshopu u širenju u 10 europskih država te mu omogućio da postane najveći webshop odjeće i obuće u Francuskoj?
  • Što je ORS i kako se pomoću jednostavne platforme mogu riješiti pritužbe kupca na bezbolan način?
  • Koje odluke donosi posjetitelj trgovine prije nego postane web  kupac?
  • Kako povećati povjerenje kupca u vašu internet trgovinu?

Kome je namijenjena sMind konferencija?

Konferencija sMind fokusirana je na pametnog potrošača i suvremene načine online kupovine te pokriva tri glavna informacijska područja koja dozvoljavaju poslovni napredak web trgovcima, ali i trgovcima u tradicionalnim kanalima prodaje:

  • trendove na hrvatskom online tržištu,
  • najbolje ecommerce prakse te
  • podatke jedinstvenog istraživanja koji otkrivaju dinamiku modernog procesa kupovine.

sMind konferencija namijenjena je web trgovcima kojima otkriva nove trendove u ecommerce-u kroz brojne primjere dobre prakse i odgovore na pitanja kako napredovati i rasti; namijenjena je i  trgovcima u tradicionalnim kanalima prodaje jer će im omogućiti da upoznaju svježe taktike kupovine i otkriju nove domete odličnih prodajnih rezultata; a brand managere će upoznati sa načinima kojima se uspješno mogu približiti kupcima i predstaviti im iznimnu vrijednost branda kojeg zastupaju. 

Najveće ecommerce događanje u Adriatic regiji

sMind konferencija i projekt WTG2016 odvijaju se u organizaciji tvrtke Ceneje d.o.o. koja upravlja vodećim regionalnim portalima za usporednu kupovinu – ceneje.si, jeftinije.hr i idealno.rs. Gotovo 30.000 kupaca u prošlogodišnjem natjecanju za najbolju trgovinu ispunilo je anketu i sudjelovalo u istraživačkom dijelu WTG projekta.

Važnost sMind konferencije prepoznali su i poslovni partneri poput MasterCarda, Hrvatske pošte i Net Projekta, a najveći istraživački ecommerce projekt Web trgovac godine ne bi bio moguć bez partnera projekta – istraživačke kuće Valicon te agencija Bisnode i SeekandHit.

Broj mjesta je ograničen, zato pozivamo sve zainteresirane da se prijave na sMind konferenciju i da sudjeluju u najvećem regionalnom ecommerce projektu kako bi bili ukorak sa svime što se odvija u svijesti potrošača!

 

New Report

Close