Tvrtka, brand ili pojedinac danas si više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama i primjenjivati digitalni marketing nego razmišljaju kako to najbolje napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati. Facebook je već duže vrijeme izuzetno snažan medij preko kojega brojne tvrtke pokušavaju doći do potencijalnih klijenata, a njemu se u sve većoj mjeri pridružuje Instagram. Međutim, u posljednje vrijeme sve više tvrtki se pokušava pozicionirati i putem nekih novih društvenih mreža kao što su Spotify, Snapchat, Tik Tok i dr. Osim toga, danas je više nego ikad prije važan učinkovit sadržaj i vizualni dizajn objave/oglasa kako bi se oglašivač istaknuo u moru drugih i privukao pozornost korisnika. Video sadržaj postao je sve popularniji način plasiranja informacija na društvenim mrežama te je izuzetno važno znati kako osmisliti zanimljiv naslov videa, koje su karakteristike atraktivnog thumbnaila, kako skriptirati videofilm koji će privući i zadržati gledatelja, o čemu voditi računa tijekom snimanja i montiranja i sl. Kvalitetan nastup na društvenim mrežama obuhvaća još mnoštvo vještina i znanja poput onih vezanih uz zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja, kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama , postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja, koji su glavni alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama i dr.
Sve to, ali i mnogo više, možete naučiti na atraktivnom online edukacijskom programu ‘Social Media Specialist Online’ u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra koji je okupio vodeće stručnjake s bogatim praktičnim iskustvom. Program obuhvaća 10 online modula atraktivne i suvremene tematike prema sljedećem rasporedu: