Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Želiš li rasturati marketing na vodećim društvenim mrežama? 

Autor: Promo
23. studeni 2020. u 09:12
Podijeli članak —
Foto: Promo

Jedno od najtraženijih zanimanja današnjice jest Social Media Specialist, a nastalo je u jeku digitalne revolucije. S obzirom na specifičnosti interneta i mogućnosti društvenih mreža kao komunikacijskih i prodajnih kanala, da bi pojedinac maksimalno iskoristio mogućnosti nastupa na sadašnjim i novim platformama, mora kontinuirano biti u trendu kako bi kreativnošću zadobio i zadržao pozornost korisnika. 

Tvrtka, brand ili pojedinac danas si više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama i primjenjivati digitalni marketing nego razmišljaju kako to najbolje napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati. Facebook je već duže vrijeme izuzetno snažan medij preko kojega brojne tvrtke pokušavaju doći do potencijalnih klijenata, a njemu se u sve većoj mjeri pridružuje Instagram. Međutim, u posljednje vrijeme sve više tvrtki se pokušava pozicionirati i putem nekih novih društvenih mreža kao što su Spotify, Snapchat, Tik Tok i dr. Osim toga, danas je više nego ikad prije važan učinkovit sadržaj i vizualni dizajn objave/oglasa kako bi se oglašivač istaknuo u moru drugih i privukao pozornost korisnika. Video sadržaj postao je sve popularniji način plasiranja informacija na društvenim mrežama te je izuzetno važno znati kako osmisliti zanimljiv naslov videa, koje su karakteristike atraktivnog thumbnaila, kako skriptirati videofilm koji će privući i zadržati gledatelja, o čemu voditi računa tijekom snimanja i montiranja i sl. Kvalitetan nastup na društvenim mrežama obuhvaća još mnoštvo vještina i znanja poput onih vezanih uz zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja, kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama , postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja, koji su glavni alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama i dr. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Sve to, ali i mnogo više, možete naučiti na atraktivnom online edukacijskom programu ‘Social Media Specialist Online’ u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra koji je okupio vodeće stručnjake s bogatim praktičnim iskustvom. Program obuhvaća 10 online modula atraktivne i suvremene tematike prema sljedećem rasporedu: 

Tvrtka, brand ili pojedinac danas si više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama i primjenjivati digitalni marketing nego razmišljaju kako to najbolje napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati. Facebook je već duže vrijeme izuzetno snažan medij preko kojega brojne tvrtke pokušavaju doći do potencijalnih klijenata, a njemu se u sve većoj mjeri pridružuje Instagram. Međutim, u posljednje vrijeme sve više tvrtki se pokušava pozicionirati i putem nekih novih društvenih mreža kao što su Spotify, Snapchat, Tik Tok i dr. Osim toga, danas je više nego ikad prije važan učinkovit sadržaj i vizualni dizajn objave/oglasa kako bi se oglašivač istaknuo u moru drugih i privukao pozornost korisnika. Video sadržaj postao je sve popularniji način plasiranja informacija na društvenim mrežama te je izuzetno važno znati kako osmisliti zanimljiv naslov videa, koje su karakteristike atraktivnog thumbnaila, kako skriptirati videofilm koji će privući i zadržati gledatelja, o čemu voditi računa tijekom snimanja i montiranja i sl. Kvalitetan nastup na društvenim mrežama obuhvaća još mnoštvo vještina i znanja poput onih vezanih uz zakonitosti nagradnih igara i nagradnih natječaja, kako odgovoriti na kriznu situaciju na društvenim mrežama , postavljanje mjerenja za pravilno praćenje rezultata oglašavanja, koji su glavni alati za kreiranje prepoznatljivog tona komunikacije brenda na društvenim mrežama i dr. 

Sve to, ali i mnogo više, možete naučiti na atraktivnom online edukacijskom programu ‘Social Media Specialist Online’ u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra koji je okupio vodeće stručnjake s bogatim praktičnim iskustvom. Program obuhvaća 10 online modula atraktivne i suvremene tematike prema sljedećem rasporedu: 

  1. Social Media Strategy (2.12.)
  2. Social Media Platform Selection (4.12.)
  3. Social Media Content (9.12.)
  4. Visual Content (11.12.)
  5. Video Marketing on Social Media (16.12.)
  6. Social Media Contests & Offerings (18.12.)
  7. Social Media Crisis Management (27.1.)
  8. Marketing Campaigns & Analytics (29.1.)
  9. Brand Management on Social Media (3.2.)
  10. New Social Media Platforms (5.2.)

Na programu sudjeluje 10 predavača koji dolaze iz vodećih marketinških agencija te korporacija poznatih po uspješnim nastupima na društvenim mrežama. Više informacija o programu možete pronaći na linku.  

Osim promotivne cijene programa, postoji mogućnost i plaćanja na rate, a studenti i nezaposleni ostvaruju 30% popusta na redovnu cijenu programa. Svi propušteni moduli mogu se pogledati kao online snimke u vrijeme koje polaznicima odgovara.   

Uz kvalitetan odnos s postojećim korisnicima te jednostavno i efikasno privlačenje novih korisnika ili kupaca, društvene mreže omogućuju da se marketinški budžeti precizno usmjere prema potencijalnim kupcima i korisnicima te da u realnom vremenu možete pratite uspješnost postizanja zadanih ciljeva. Ohrabrite se na razvoj svoje karijere te postanite Social Media Specialist. 

Autor: Promo
23. studeni 2020. u 09:12
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close