Testiramo i educiramo o zaštitnoj opremi, a u ponudi imamo više od 10.000 proizvoda

Autor: PD VL native tim , 06. srpanj 2021. u 08:23
Foto: PR

Resurs znanja za nošenje u krizama, ali i uhodano poslovanje omogućili su tvrtki Prosco d.o.o. da uspješno posluje i u pandemiji.

Postizanje i održavanje pozicije na tržištu oduvijek je bio jedan od glavnih izazova svakoga tko poželi pokrenuti vlastito poslovanje. Isto tako, taj nimalo lak zadatak mnoge mlade poduzetnike ubrzo demotivira te odluče staviti ključ u bravu. To nije slučaj s tvrtkom Prosco, osnovanom 2014. u 100% privatnom vlasništvu, a kako nam u samom početku kaže direktor Matej Krajinović, na njihovom putu uspjeha vodila ih je mladost, ali i iskustvo.

Tvrtka Prosco danas je uspješan distributer osobnih zaštitnih sredstava za sve vrste industrija, a ako bismo taj pojam željeli kategorizirati, najveći dio njihova asortimana čini radna odjeća, radne cipele, zaštitne rukavice, naočale, radne majice, oprema za zaštitu dišnih puteva te oprema za rad na visini.

“U našem asortimanu nalazi se više od 10.000 različitih proizvoda koji su pomno odabrani s fokusom na najbolji omjer cijene i kvalitete”, rekao je Krajinović.

Kako nam u nastavku objašnjava, poslovni model prodaje sastoji se od terenske prodaje, web trgovine, maloprodaje, veleprodaje, prodaje putem društvenih mreža te podrške kupcima putem telefona i maila. Orijentiranost kupcu ne uzimaju zdravo za gotovo, a takav način rada ukorijenio se u njihovu radnu kulturu.

Prodaja, ali i edukacijska podrška

“Terenskom prodajom fokusiramo se na kupce u industriji koji zapošljavaju veći broj djelatnika te samim time  prezentiramo svoje proizvode. Radimo testiranje proizvoda u pogonima kako bi dokazali njihovu kvalitetu te, ako je potrebno, provodimo edukaciju. Dio asortimana koji je najprodavaniji objavljen je u web trgovini kako bi bio pristupačan fizičkim osobama i manjim tvrtkama, pogotovo osobama koji se nalaze izvan grada te nemaju mogućnost kupnje u trgovinama alata i opreme. Dostavljamo po cijeloj Hrvatskoj unutar 24 sata za dostupne artikle uz opcije plaćanja pouzećem, kartično ili bankovnom transakcijom”, objasnio je naš sugovornik.

Suradnja s vrhunskim brendovima

Stjecanje i održavanje odnosa i suradnji, s obzirom na to da se bave distribucijom, za njih je mehanizam zbog kojeg opstaju. Danas se mogu pohvaliti mnogobrojnim suradnjama s vrhunskim brendovima iz njihove niše. Posebno ističu suradnju s tvrtkom Ansell, globalnim liderom u proizvodnji zaštitnih rukavica za sve vrste rizika. Kako govori Krajinović, oni više od 100 godina dostavljaju inovacije i rješenja u području zaštite ruku djelatnicima na poslu i kod kuće. Proizvodni kapaciteti prisutni su u 55 zemalja s više od 15 000 zaposlenih. Između ostalog, ponosni su i na suradnju tvrtkom Giasco, Planam i Mascot te Bolle. Kupci, osim što izražavaju zadovoljstvo proizvodima, pokazuju i zadovoljstvo uslugom isporuke njih kao distributera.

Vrlo traženi seminari

Ono što su naučili u cijelom procesu odnosa s industrijom je to da je za kvalitetan odabir zaštitne opreme potrebno široko znanje o proizvodima, ali i o normama te načinu održavanja i korištenja opreme. Stoga su odlučili uložiti i u edukaciju, a danas njihove seminare posjećuju brojni stručnjaci sigurnosti i zaštite na radu.

Foto: PR

“Organiziramo edukacijske seminare u prostorima naše tvrtke koji su namijenjeni inženjerima sigurnosti i zaštite na radu. Kapacitet je 100 osoba, a prijavljuju se po principu ‘najbržeg prsta’. Svaki seminar je na drugu temu i važna informacija je da smo u svakoj organizaciji bili 100 posto popunjeni”, dodao je Krajinović.

Resurs znanja za nošenje u krizama, ali i uhodano poslovanje omogućili su im da uspješno posluju i u pandemiji – i dalje s naglaskom na kvalitetu kao glavnu odrednicu.

“Pandemija nas je sve iznenadila, kako s privatnog, tako i s poslovnog aspekta. Naš fokus bio je održati kvalitetu usluge i isporuke našim partnerima, što smo uspješno odradili. S obzirom na to da surađujemo s industrijom koja nije stala s proizvodnjom ni u jednom trenutku pandemije, naš model poslovanja nije se znatno promijenio”, zaključio je Matej Krajinović iz tvrtke Prosco.

Više informacija na www.prosco.hr

 

New Report

Close