Krenula je osma godina njihovog poslovanja, a u nju su ušli sa izgrađenih impresivnih 600 milijuna piksela. Sretna osmica, reklo bi se! Izvukli su televiziju van iz domova, pa tako njihovih 340 najsuvremenijih i tehnički najnaprednijih digitalnih interaktivnih ekrana možete gledati svuda po hrvatskim gradovima: Splitu, Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Dubrovniku… I, ne samo gledati, već i slušati, omirisati, dotaknuti. Onim najvećima se možete samo diviti, dok s onim najmanjima možete čak i komunicirati. Zapazili ste ih već negdje u prolazu? Oni su Go2Digital, prvaci Hrvatske u outdoor oglašavanju.
Članovi su IAB, najpriznatijeg europskog udruženja za digitalni marketing i oglašavanje. Prošle su godine u svom prvom izlasku na natjecanja osvojili čak 15 nagrada u raznim kategorijama – najveći je to broj nagrada koji je ikad osvojio jedan hrvatski medij. Fotografija njihovog digitalnog citylighta snimljena u Varšavskoj ulici u centru Zagreba koju prati priča o nagrađivanom projektu Dogvertising stoji na glavnoj globalnoj stranici Mediacom-a, vodeće svjetske organizacije za oglašavanje. Upravo za potrebe te kampanje razvili su poseban Dogvertising algoritam, jedini i prvi u svijetu.