JoomBoosova serija Teini dnevnici postala je vruća tema na svim društvenim mrežama već od prve epizode, a svaka epizoda nakon objave bila je u TOP 5 mjesta na YouTube trendingu u cijeloj regiji. Uspješnica sada dobiva i svoj nastavak. Mlade glumačke zvijezde i najpopularniji YouTuberi u regiji, pod redateljskom palicom JoomBoosa, pripremaju drugu sezonu koja će zaludjeti generaciju Z, ali i sve ljubitelje tinejdžerskih serija. Neki kažu da se produkcijski Teini dnevnici, mogu mjeriti s Netflixovim hitovima ‘Elite’ ili ‘The Society’, a s obzirom na sve nagrade koje je prva sezona dosad osvojila, praksa dokazuje da ove tvrdnje nisu nimalo iluzorne.
Naime, Teini dnevnici prije nekoliko su mjeseci na prestižnom međunarodnom natjecanju native oglašavanja – Native Advertising Awards – osvojili čak dvije važne nagrade. Zlato u kategoriji ‘Najbolje korištenje AFP web TV-a’ te broncu u kategoriji ‘Najbolje korištenje YouTubea’. Prva sezona Teinih dnevnika s ukupno osam epizoda dosad je skupila više od 7,3 milijuna pregleda. Najgledaniju epizodu prve sezone pogledalo je više od 441.000 genzeovaca – dok je istovremeno najgledaniju emisiju na domaćoj televiziji pogledalo čak 61% manje mladih. Podaci su to Nielsena i YouTube Analyticsa iz rujna 2020. godine.